AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
871

850 cab färdiga cab paket

är det någon som vet ifall det finns mer eller mindre färdiga cab paket till Bmw 850
betriebsanleitung
läste nånstans att det fanns ett företag vid namn straman i los angeles som tillverkar det
finns det någon adress typ mail eller internet sida
betriebsanleitung
ska försöka hitta adressen så fort som möjligt
Willy Koenig (80-talets "vulgo-värsting") i München gör det. Men då måste du väl dit med bilen?

Kolla Länk
Kanske finns nån info om grejerna går att köpa löst eller om montering (kapning!) kan göras av någon i Sverige.

/Anders
M3 -87
B3 -95
318i -96
exlex
Jag har själv funderat i dessa banor då jag är på jakt efter en E31 och funderar i CAB banor :)

Jag och en vän som har gjort en volvocab satt och funderade på att det skulle kosta runt 120 - 130 tusen att kapa själv och fixa allt för att få det så snyggt som det ska vara. Koening tar runt 170tusen för ett cabsett. Det är inte billigt att skaffa några delar till en 850 sorgligt nog. Jag har inga specefika ritningar eller ideer. vi gjorde bara en snabb kalkyl. Det blir dessutom ett stort jobb på grund av att E31 är så förbaskat tung och stor i "sittbrunnen". Om du hittar nått hör av dig ;) vore intressant att se om nån lyckas med det. Hör att det bara finns 2 st 850cab i världen eller nått sånt
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.