|
|
|
|---|---|
|
Tänkte höra mej lite för om det kan bli snyggt med denna Kolfiberhuv till min Imolaröda M3 ? Länk Ante | |
|
Jag tror det kommer att bli grymt snyggt. Men då måste resten av bilen matcha också, tex att du har riktigt fina fälgar. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Det beror som bumper säger på hur resten av bilen ser ut. Huven är snygg/tuff men jag skulle trots att det är kolfiber lacka den i bilens färg. Om det är kolfiber du gillar och vill visa skulle jag satsa på detaljer i stället. Backspeglar, nån vinge, det finns extra djupa splitters till framspoilern, dörrhandtag osv. Men smaken är olika så det är bara du som kan avgöra om du tycker det är snyggt. Det är väl det som är huvudsaken :-) Niklas Fransosen |
|
|
Hittade ingen bild på kolfiberhuven som inte är lackad :( Länk Länk Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Hej! Har en Vorsteinerhuv på min M5a. Toppkvalitet. Eftersom bilen är karbonsvart har jag inte lackat den. Förslag: Behåll huven olackad (men klarlackad) och tycker Du inte om det så kan Du ju alltid lacka den senare. |
|
| precis so mden andra säger beror på hur övriga bilen ser ut... hade nog passat om du hade haft svartafälgar och så... jag hade nog dock lackat den i bilens färg | |
|
Jag tycker faktiskt att kolfiber färgen är cool att ha. Är jag ensam om de ? Ante |
|
| Tycker kolfiber är snyggast på svarta/mörka bilar - enligt mitt tycke, blir det lite väl avvikande med kolfiber mot den röda kulören... Om du nu ska införskaffa kolfiberhuv, tycker jag du ska lacka den i samma kulör som övriga karossen - imolaröd är, i karossväg, en av de snyggaste färgerna som finns! | |
|
jag har dock ingen bild att bidra med men har sett en imola röd m3:a med kolfiber huv,tak samt csl baklucka = Grymt snyggt |
|
|
Länk Startade den här tråden på e46fanatics.com kika ifall någon lägger upp någon bild på det du söker. än så länge nada :) Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.