|
|
|
|---|---|
|
Finns det några grenrör som ger mer effekt till bmw m3 e46 ? Skulle vara snällt om jag kunde få länk till ställen som har. eller tips oim vilka som kan ha. Mvh Imola_M3 Ante | |
|
Supersprint har. Finns att inhandla här bla, Länk |
|
|
vet du hur mkt effekt extra det gör ? Ante |
|
|
Njae, inte just på M3an. Gustav här på forumet satte på SS grenrör + fullt avgas på sin M5 e39, fick ut ca 30hk extra på det. |
|
| M3an har så fint utformat grenrör orginal så ett eftermarknadgrenrör kommer inte att göra någon märkbar skillnad.M5ans grenrör är inte alls lika mycket jobb nerlagt på utan där har dom tagit grenrören som satt på 540 motorn så där får man en effekt vinst på framförallt högre varv. | |
| CSL 100-cell cat | |
|
CSL 100- cell cat ? Ante |
|
|
Racing dynamics grenrör, kopia på Supersprints.. Jag ska testa såna till våren, har redan inhandlat! Enligt loaded-gänget så fick de ut mera effekt med Köhlers grenrör och hans är exakt likadana som SS, som i sin tur är likadana som Racing Dynamics |
|
|
ärligt talat om man nu tror att bara byta ut grenrör skulle generera så många hästar+, det är ju smått naivt flödet kommer iaf att begränsa vid CAT:en och hela vägen ner samtidigt så tror jag Loaded kör utan CAT och by-pass |
|
|
jag har byggt sportavgassystem på ferrita och bytt till dom värsta racekattarna man kan sätta på som dom har. så är sugen på att byta grenrör också P - car så tänkte kolla om någon visste om den gav några mera häst eller om de är bättre att göra något annat. Mvh Imola_M3 Ante |
|
| vetja, du kan väl höra om du fick loss grenrören från CSL av Loaded till bra pris ;) | |
m3_kosova |
Hej. Vad är det för storlek på anslutningarna på grenrören till en Bmw M3 E46 2005? Finns det nån sida man kan kolla upp detta? Mvh Mitrovica Po Qka Mendove |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.