AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
2.153

Fartkamror (vill inte vara med på bild)

ol
74
olv
535d -06
Finns det nån möjlighet att lägga in fartkamrornas position och navi-skivan ilag.. Alltså bränna en ny skiva med både kameror och vägar utritat,skulle vara bra för mig som är lite disträ :-)
ro
23
robin_tds
Bmw 525 tds -93
hej olv det finns fartkameravarnare å köpa :)
www.takes.se

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
es
49
esmir
Z4 2,5si 06
635d 3,0d 09
Ja det går att lägga in...
BMW 2008-1 Europe Pro DVD inc Euro Cams.iso
Wi
2.100
Wiberg
iX40 -24
X3 30e -23
Hej hej,

Sök lite på forumet, det finns trådar som behandlar detta ämnet och där det finns länkar till bra guider över hur man gör.

/Wiberg
Bl
479
Blomman
525D F11 M-Sport -11
118D E87 -09
Lättast är väl att hålla hastigheten om du inte vill vara med på bild.

___
BMW 530IAM Touring -01
Länk

BMW CS 06798
Vet någon hur det fungerar med fartkameror. Jag har 2008-01 dvd med fartkameror inlagda. När jag trycker på info, car, fartkameror så kommer bara en lista fram med en pil och avstånd i km och några siffror. Vad gör man sedan? Vad skall man välja?
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

jan44a: när du står i den listan och snurrar den högra knappen så dyker det i högerkanten upp nårgra små ikoner. Den som ser ut som ett hus klickar du på och då aktiveras kamerorna på kartan. Fungerar på samma sätt för andra POI's t ex bensinmackar eller hotell.

Har man under info/car flera poster, t ex speed cameras Sweden, speed cameras Europe, radar controls, etc så får man köra samma procedur som ovan för de man vill ha på sin karta.

___
//Ulf
Tack för info. Skall ut och prova senare idag.
Hur gick det.
Har inte hunnit med ännu. Kanske i helgen. Jag har inte varit ute och kört ännu.
v9
1
v99nyman
325 e90
Nån som vet om man kan aktivera något varningsljud då en kamera närmar sig? (man kan ju inte sitta å kolla på navigatorn hela tiden)
Ro
32
Robert Bergman
BMW 525Ia -04
Hej Ulf, vilken årsmodell beskriver du på? Jag har en 535 D -05 och hittar också kamerorna men fattar ej hur jag skall klicka vidare för att få med kamerorna konstant på kartan. Verkar som om jag måste aktivera kamerorna varje gång jag knappar in en ny ort..så kan det väl inte vara.

RB
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.