|
|
|
|---|---|
|
Kolla här: ett alternativ till realoem:s reservdelslista på nätet: Länk Ang tändkablar: Länk Position7 är pulsgivaren som sitter på tändkablarna och gör denna tändkabelsats så dyr. Enligt denna sida så är BMW reservdelsnummer 12121725023 och den kostar 66,20€ Så det skall altså inte vara något problem att flytta över den till nya kablar eftersom man kan köpa den som lös del. /Mats J | |
| Man tackar. Kalas sida, bättre öveblick än realoem. | |
|
bra sida ligger nu aom favorit! Jag såg någonstans för längesedan bilder från ETK tror jag det var, där det fanns specialutrustning till E32. Typ halonbrandskydd, och fästen för automatkarbin? Är det någon som vet var man kan hitta info/bilder på denna utr? |
|
| Det bästa med den sidan var att om man klickar på artikelnumret ser man vilka bilmodeller delen sitter monterad i. Bra om man t.ex. letar begagnat. | |
| Jag kan bara instämma i hyllningskören! Tack för länken! | |
|
aphexone, jag tror man kan hitta grejerna bara man vet var man skall leta, Exempelvis nödutgång genom framrutan: Länk "förstärkningsplåtar": Länk Weapon box har numera utgått ur sortimentet: Länk egen syrgas: Länk brandsläckning:Länk Länk /Mats J |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.