|
|
|
|---|---|
BCR |
Har en 318ti-04 som indikerar fel på halvljuset (xenon). Halvljuset fungerar dock utmärkt. Vad är det som är fel? Givaren?? Vad kostar det hos en BMW-verkstad att rätta till detta irriterade fel /Håkan BCR |
|
Åk till BMW och låt dom läsa av felkoderna (ca 350 kr). Är det inget fel så släcker dom lampan åt dig. /// Erik |
|
|
Hej! hadde samma feil min bytt pære så fixer det seg... |
|
|
Hej!!!! DET BLIT DYRT HEHE ------10 kr :) jag hadde samma feil på min bmw 320ci -02 det er var LAMPAN selv om lampan lyser så er den kass... beroande av bmw :) |
|
| fast han skriver ju att han har xenon. då kostar inte lampan några 10kr utan närmare 1000 om det skall vara original. | |
|
Troligen är det någon annan lampa som är sönder fram, har du t ex kollat att parkeringsljuset lyser? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
BCR: bara att glida in till Theanders och be dom koppla upp sig mot bilen. Är du där tidigt på morgonen (innan dagis ;) så brukar dom kunna ta det medan man väntar. ___ //Ulf |
|
BCR |
Ulf, Jag har redan bokat Theanders och väntar på domen... Ska faktiskt kolla parkeringsljuset, hoppas på att felet ligger där! /Håkan |
|
Det er parkeringsljuset som idikerar. Jag mente at den kostar 10 kr det er den som er kass hadde samma feil på min bytt den så fixar det seg. Ikke gå til theandersbil jag har varit der for samma feil dem tar 500 kr for å bytte lampa? prøv det jag garantere deg at det er den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.