AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.369

Har du tagit ut Zan under vinterhalvåret?

Sida 2 av 2
Lo
67
Lovemachine
BMW Z3 2.8 Coupe -99
Ja titta till pärlan nu i förmiddags o satte på en ctec-laddare. tänkte låta den stå på tills på söndag.
FAN va sugen man ble på o dra en repa!
Min mosters man har sin jaguar i samma garage o följde me o titta till sin me. O han sa samma sak. men inga vinterdäck, ingen åktur!

Där står en mycket fin alpinvit E30 325i cabriolet i samma garage som tilhörde nån granne. Fundera fan på o lägga ett bud på den. den har stått där i 3 år tyckte ja han sa.
Men då har jag 2 vinterbilar och 2 sommarbilar + 2 renoveringsprojekt. Börjar bli lite fullt här hemma :)

Snart kommer min kärring o kasta ut mig hehe

Bättre en tia i näven än en tjuga i foten.
an
259
anmith
X4 20i (G02) 2019
gunsnroses; Hoppas du har kostat på din Z en rejäl rostskyddsbehandling! Kom ihåg att det är en USA byggd bil! Min kommer bara ut på torra vägar!

Min Z3: Länk
gu
219
gunsnroses
Z3 3.0 Coupe -02
anmith: Min vårdas så det skriker om det så det är lugnt på den biten...

pane: Varför står den är uppe? Har polisen beslagtagit den? :D
Visa användare
232
pane
530D X-Drive 2014
Alpina Roadster S -04
gunsnroses: Polisbevakning på ögonstenen vetja......Nej riktigt så kul var det inte! Ställde den på pallstället för då fick jag utnyttja höjden i garaget! O så kan jag utnyttja sommargaraget till annat!

Polisbussen som fronten syns på är en raritet i sig. Den är från 1985 och har gått 3000 mil!!

/Pane
gu
219
gunsnroses
Z3 3.0 Coupe -02
Huh, okej... Varför står den där? Köpt den? Byggt den? Jobbar som polis?
Visa användare
232
pane
530D X-Drive 2014
Alpina Roadster S -04
gunsnroses: Satte tydligen lite myror i skallen på dig nu.....

De e inte så avancerat. Jag har våra jobbarbilar (inte polisbilar) i ett garage som även lagens långa arm hyr platser i. Har bara ställt undan den så den kom ur vägen då våra bilar ska hanteras där dagligen så fanns det ingen golvplats kvar. Eftersom det var högt i tak så fick det bli så istället. Fick iden efter att jag läste om parkeringsgarage "a la automatlager" i Japan. Men så fort det blir varmt o skönt ute så kommer bilen ner igen.

/Pane
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.