|
|
|
|---|---|
|
hej, har en e46 M3 '03 med inbyggt CD i 16:9-skärm som går att spela upp mp3 filer på CD frågan är, går det att uppgradera enheten med mjukvara (firmware) så att den kan tolka/koda av mp3 filer? | |
|
Hej, Radiomodulen som tolkar mp3 taggarna och presenterar dem på skärmen måste ha en mjukvara som äldst är konstruerad 2005-2006. Denna går ej att uppgradera på annat sätt än att byta radiomodul. /Andy |
|
| that sucks big time! | |
|
Yes, it sure does! Men skaffa en Dension GW100 eller DICE eller Intravee interface och anslut en ipod istället så klarar din nuvarande radio att visa mp3 information. /Andy |
|
|
tack för tipset jo, har funderat på det några gånger men jag har inte orkat kolla vilka bra installatörer som kan fixa det riktigt bra i svea, kör nuvarande Kensington och min nya Nano G3 men såg nu att Kensington släppte en med RDS, funderar lite innan man ge mig på att gräva ur bagaget |
|
|
Allt är plugnplay så har du bara inte tummen mitt i handen så klarar du det själv, i annat fall klarar vilken bilstereoinstallatör det hur enkelt som helst. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.