|
|
|
|---|---|
|
Har haft bilen inlämnad på helrekond. samt lack konservering fick tillbacka bilen i samma skick som den lämnades i förutom att de hade dammsugat golvet och polerat bilen på dom ställen som dom kom åt allså inte bakom dörrhandtagen och inte bakom reg.skyltarna jag kan inte räkna upp alla fel jag hittat. vore tacksam om någon kan ge mig en beskrivning om hur det skall vara genom egen erfarenhet. | |
|
Låter som om du lämnat in bilen på fel ställe... Du påpekade väl att du inte var nöjd?? Får man fråga var detta har hänt?? |
|
|
Tack för svaret! Jag har påpekat att jag var väldigt missbelåten med deras jobb, och dom har sakt att jag skulle skriva ner felen på papper så skall dom göra vid det. jag skall lämna in bilen på måndag för korrigering. detta har hänt i malmö vill ej tala om vart. |
|
| Knappast Ditec/MrCap får man hoppas utan t.ex borta där vid möllevången.... | |
|
Det var inte det förstnämnda men..... Jag har verkligen blivet besviken och mitt förtroende för dom är lika med noll. hoppas att det bara var en engångsföreteelse för deras skull, för på detta viset tappar dom rekomendationer av fler kunder. |
|
| Ditec rules är det allmänna tyckandet här på forumet iaf.. | |
|
Jag blev nog missförstådd av min förklaring om vem det var, det var MRcap. |
|
|
Tack, då vet man det..... Jag som tänkte lämna min där.....puh! |
|
| det var det jag menade Royne: Ditec är bäst , "mössmannen" tja där finns det delade meningar om kvaliten.. | |
|
Har nu hämtat min bil från MrCap efter det att jag inte var nöjd första gången med resultatet på lackförseglingen och rengöringen invändigt, dom ville inte lämna bilen ifrån sig förrän jag var nöjd med resultatet, och efter 2 extra dagar får jag säga att det blev PERFEKT och det talade jag om för dom. Jag kan rekomendera Anders_dahl att prova MrCap. Nöjd tillslut. |
|
|
kika in på www.starwashbilvard.net luleås ledande företag inom rekond av bilar. Har själv jobbat där och vet att de är seriösa och super noga med det dom gör. inte föroskull de har haft fast jobb åt volvo sen urminnes tider. |
|
|
Fick BMWn fixad med 3M lackskydd av en bekants bekant här i helgen och jag lovar att resultatet för som svarta pengarna piskar Mr Caps 5500:- behandling med hästlängder... För mig är Mr Cap dyra skojare ...... ( men det är ju vad jag tycker ni andra kanske tycker annorlunda...) |
|
Mangemannen |
Ooppps. jag har min bil inne för Mr.cap as we speak. Tack för tipset. jag skall vara extra noggran vid inspektion när jag hämtar ut min bil. |
Mangemannen |
Hahaha.. Måste hålla med ROYNE till 110% Jag lämnnade in bilen på Mr.cap igår och var och skulle hämta den på lunschen. jag var med om samma sak som du. Inte riktigt rengjord. Inte helt torkad eftertvätt (torkade schampofläckar lite varstans) Fälgarna var inte tipp topp. Bagaget var inte ens damsugit. Motortvätten såg ut som de hade hällt en spann vatten och sen torkat av lite snabbt. Helt oacceptabelt. Jag sa vad jag tyckte och de agerade på samma sätt som i Roynes fall. Vill inte lämna ut bilen förrän du anser att den är tipp topp. Så jag ska dit igen i eftermiddag och göra en ny inspektion. Delar med mig om min erfarenhet imorgon. Förhoppningsvis goda nyheter.. // Magnus |
| När skall dom läras sig?? Nöjda kunder är bästa reklam... | |
krukan6 |
Jag har precis fått tillbaka min bil efter en MrCap behandling i Karlstad. De sa jag skulle vänta 2veckor innan jag tvättar bilen och det blir nu till veckan. Hoppas jag det blir en väldigt fint resultat. Det var iaf väldigt fin när jag fick den direkt från MrCAP. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.