|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Har själv köpt Nokia NRY 225/40/18 och 255/35/18. Va tror ni om dom?? Är det nått å ha?? | |
|
7k mil på Michelin PS 2 över 2 år med främst komfort och riktningsstabilitet som främsta ledmärken gör att jag är färgad av det. Sedan finns det säkert andra däck som kommit sen dess men inte för inte som premiumtillverkare som Porsche, Alpina m fl monterar PS 2 från fabrik. Lycka till med dina funderingar:) Asken |
|
|
En fråga angående däck: Jag funderar på att köpa nya däck och undrar om man även måste köpa ny slang för luften eller kan man återanvända den gamla? Det borde väl inte vara några problem att använda samma innerslang som tidigare? Kör 225/40 fram och 255/35 bak. |
|
|
Fedorov: Du har ingen slang i dina däck, dagens däck är av slanglös modell, däremot ska absolut gummiverkstaden bjuda på ny ventil! Du skulle kunna ha slang i något däck, om någon som inte vet bättre "lagat" en pyspunka genom att montera i en slang, detta är absolut fel sätt och absolut inte att rekommendera |
|
| Totte_a: Nokian är kvalitetsdäck, bra grepp, tysta med lågt rullmotstånd enligt åtskilliga motortidningars däckstester. | |
|
Kompis har Yokohama 103:or tysta och bra mil (kört över 3K). /J |
|
|
Nu är däcken beställda. Bridgestone Potenz RE050A 18". 225/40 fram och 255/35 bak. Om jag får W eller Z-modellen vet jag ärligt talat inte :) Totalpris 4 däck, montering och balansering 8500:- på Däckfynd i HBG. Prylkoll.se - Dagliga nyheter från stora prylvärlden |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.