|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja kolla om ni har någon koll på hur mycket det skilljer i baksätet på bredden och på längden mellan e39, e34, e38 och e46. Jag gissar på att e38 är störst. Men hur mycket mer på bredden? Mest intressant är bredden för mig. MvH Bmw 4-ever Saknar v8 ljudet | |
|
kan man få hjälp på traven från er som äger e34 e39 e46 o e38? Det hade varit kul och jämföra hur mycket det skiljer sig mellan modelerna. MvH Bmw 4-ever Saknar v8 ljudet |
|
|
Tjena peter78w! Går lite trögt för dig å få fram uppgifterna va? Ska ut å skruva i mitt batteri i min M5:a e-34 idag å ska passa på å mäta lite åt dig då så du får nått å börja gå på å hoppas dom som har dom andra modellerna tar en tumstock å gör det samma:-) |
|
|
Tyvärr är min E46.a ute på vift men ska försöka mäta när den kommit hem. Är det aktuellt med touring? vet inte om det skiljer mot sedan. //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
| E39 o. e46 skiljer sig åt en held del enligt mitt tycke - till E39:ans fördel... Har tyvärr inte mätt men e39 upplevs som betydligt större där bak... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.