|
|
|
|---|---|
|
Ska skaffa mig en våghållningsats alt ett par coilovers om priset är rätt... Men har hittat en återförsäljare i Tyskland som håller rätt bra priser på Weitec. Undrar då hur Weitec håller sig i kvalité och prestanda? Jag är i första hand intresserad av deras våghållningssats. Jag har fått för mig att de är rätt bra saker,för de är ju inga lågpris saker.. | |
| Tycker väl att de borde vara några som kan dela med sig av sina erfarenheter?? :-) | |
| Min bror har d på sin Audi, må si at d er grymt bra:) så d funkar nog bra på BMW ochså. | |
|
Jag har det på min 540i, installerad av bilens förra ägare. Satsen består av dämpare, fjädrar och krängningshämmare om jag förstått det hela rätt, 60/40 sänkning tror jag. Bilen blir rätt styv i fjädringen, vilket kan göra den aningen stötig (störande på dåliga vägar) men du får ett riktigt bra väggrepp. (riktigt kul). Gör dessutom att bilen får ett rätt trevligt stuk utseendemässigt. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Okej,men de låter bra såhär långt...bilen ska bli hård,gärna riktigt hård i fjädringen så man kan trycka på lite kurvorna :-) Men är de någon som kan kommentera kvalitén lite mer,ni som tex har kört med dom ett tag... Om sakerna pallar lite stryk utan att vika ner sig... |
|
| Weitec är riktigt prisvärda grejer, samma stötdämparinsats som i KW och HR. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.