|
|
|
|---|---|
|
Tja, Som rubriken lyder, hur vet man att man har tv modul eller inte? ifall man har 16:9 skärm med dvdläsaren bak + cdväxlare har man tv modul då också? Dum fråga kanske men jag har ingen aning. | |
|
Hej, Är bilen är utrustad med 16:9 skärm från fabrik så har du garanterat en tv-modul. /Johan |
|
|
tryck på knappen Menu till höger, finns TV som val (i menyn) så har du TV-modulen, finns inte valet så har du ingen. TV-funktionen är "Option" inte std till Navigation Pro |
|
|
Fryckan: Min M3E46-02 hade jag 16:9 skärm utan att det var Tv-mdoul i så det är ingen garanti. Antar att man finner ett meny val gällande Tv i de som har Tv modulen i sig. Eller så tar man fram option listan på vad som köptes till bilen från början, nu kommer jag inte i håg vad Tv-mdoulen kostar eller numret. Men jag vet att modulen var ganska dyr då jag själv fundera på att instalera den i efterhand. |
|
|
ja jag trodde också att det skulle finnas ifall man hade det senaste systemet med dvdläsaren och 16:9 skärm men jag har ingen tv val i menyn. därför tyckte jag att det var märkligt så jag tänkte fråga ni är kunniga inom området. men hur ska man göra nu då ifall man vill kunna se på tv i bilen? tacksam för all hjälp |
|
|
Köpa en bmw hybrid..Analog/digitalvideomodul på Ebay...halva priset på BMW här hemma (12500kr) Jag gav 666 euro för min förra året..splitterny.. |
|
| dvd-läsaren är bara till för navi-skiva | |
|
ok så alltså borde det räcka med enna då? Länk |
|
| Funkgerar tvn utan digitalbox? ;) | |
|
Tror inte en amerikansk modul funkar i sverige (europa)..ej säker.. satsa på en sådan här istället....denna funkar garanterat..har själv en sådan här: Länk |
|
|
Du behöver oxå en kabelsats från bmw till videomodulen......Räkna med ca 3000-3500 kr för hela kabelsatsen inkl extra starka tv-förstärkare för den digitala sändningen... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.