|
|
|
|---|---|
| I bilen eller hemma? Att ha de i bilen är det kanske det bästa ifall det händer något men o andra sidan har man ingen reservdäck så kan man inte göra något ändå....eller får man inbrott i bilen så hittar man ju skruvarna också o de rycker fälgarna med... | |
|
Jag har min hylsa i en vaselinsmord påse på ett säkert gömställe där (förhoppningsvis) ingen tänker på att leta! .............Mattias................ |
|
| Jag har de i bilen, väl gömda...Dock så lämnar jag aldrig låsmutter "nyckeln" i bilen om jag behöver läman bilen en obevakad en längre tid...Ett tips är at skaffa Interas "specialfälglås" (1000kr) betydligt svårare att lossa dessa än original McGuard... | |
|
@adde_tz Hade du tänkt dig ut på brytarstråk? Så du vet var du ska leta? :p Har min gömd i bilen. Kan bara tänka mig stressen över att ha glömt den hemma vid t.ex. en service. Resonerar så att om tjuven vill ha mina fälgar så tar han dom ändå. Det gjorde dem trots dubbla låsmuttrar vid stöld av ett par OZ Nova Evolution. De var i alla fall snäll och ställde ned bilen på ett par fina träbitar. /guess :-] |
|
|
loefvenhamn De var knappast "snälla" och ställde bilen på träbitar de ville bara ha ut domkraften! ............Mattias................. |
|
|
Tja, försökte kanske se nåt positivt i det hela. Värre hade förstås vart om de droppat bilen ståendes på skivorna. Minns jag hade ett helvete o få in orginaldomkraften, dock var det knappast en sådan de använde. För övrigt ingen åverkan på bilen. T.o.m stadsdelsförvaltningen fick sig en utgift bestående av en krossad lampa. Men visst, de var egon in i det sista, som du säger. /guess :-] |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.