|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Såg att budet var uppe i 600´. Länk På beskrivningen verkar det nästan som att bilen har en hel del skönhetsfel, så frågan dyker naturligt upp hur pass vanvårdad denna bil är. "Normal förekomst av stenskott, dörruppslag, repor och skav. Många små vita färgstänk över hela bilen. 4 hack på hö tröskel. 2 fästen till tröskelplasten saknas vä tröskel. Tydligt dörruppslag hö dörr. En repa längs med hela hö dörr. Hö bakfälg något skavd. Mycket rispor runt om. Liten inbuktning på huv och hö bakskärm. Fälgar kantstötta. Fint skick invändigt, få märken, skav, fläckar o repor finns." Så vad säger panelen, är budet uppe i "rätt" pris? | |
|
Klicka på personbilar onsdag, då hittar ni den. Såg att jag länkade lite konstigt... testar om denna länk kommer rätt Länk |
|
|
Den är importerad och så står där att miltal kan ej garanteras, hade nog kollat upp den lite mer för dom pengarna. Bosse |
|
|
Att det står repor, uppslag, märken osv det gör det på absolut alla bilar på KVD, även de som bara har gått några hundra mil. Det klart att dessa märken existerar men frågan är om man överhuvudtaget tänker på dem? När det gäller M6an så har den dock några rejäla märken men då tänker jag nog bara på dem som det finns bilder på. De andra tror jag inte man tänker på så mycket. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Jag har också kollat på den och den verkar ju lite sådär men de jag reagerar på är att den aldrig är servad och den skall ju egentligen vara servad 2ggr sm ej är gjort. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Ska den vara servad 2 ggr på 1200 mil? |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
när KVD skriver "miltal kan ej garanteras" så är bilen garanterat tokskruvad. Enligt min uppfattning skriver KVD upp skicket på bilarna, inte ned som det antyds i den här tråden. Mvh Johan |
|
Johan, Först trodde jag att detta skrevs på i princip alla, som en gardering. Nu ser jag att så inte alls är fallet. Då kan man ju verkligen undra. Tragiskt om det är så att den är skruvad... |
|
|
Den skall vara "servad" 2 ggr med oljebyte hos BMW 1ggn vid 250mil och en ggn vid 500mil efter första oljebytet får du varva 5500 mot 4500 före oljebyte och efter oljebytet vid 500 mil får du börja varva ur. Jag vet inte om de gör något mer men det kan ju tänkas att de läser av motorn mm. Men det var detta jag menade med servad 2 ggr. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Okej, visste inget om det speciella förfarandet. Verkar som bilen gick för 601500:- om budgivning stämde. |
|
| Den har väl landat på ca 600' tidigare för att auktioneras ut igen någon vecka senare? | |
| Syftar på att "reservationspriset" inte uppnåddes, åtminstone stod det "nej" tidigare i veckan. | |
|
Nej reservationspriset uppnådes inte men det var ju satt till 825000 kr för de priset kan du få en svensksåld 05:a med 1500mil utan problem och med all historik i korrekt skick. Antagligen så förstår de väll att de inte kan ta ut detta priset men om de släpper den för 600000 är väll inte så säkert. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Någon som vet vad denna bil gick för? Undrar dessutom om det är den som ligger på blocket nu till underpris (svart -05) |
|
| Ja det är samma bil... | |
|
tråkigt att man har lyckats "förstöra" en sånn fin bil på 2½ år:( When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Vad är det som är förstört? Vet du vad den gick för på kvd? Lite konstigt att den ska säljas nu igen, bara några veckor efter köpet.. |
|
|
Om det är XPU 982 äre ju mysko att den ligger till salu både i sthlm och gbg när ägaren hör hemma i mma?! Om den köptes för styvt 600k och kan säljas igen för 630k så är det ju en hygglig månadslön. Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Bmw m6 navi hud endast 4397 mil full dokument Länk 369k, några år senare :) |
|
| Lätt sätt att tvätta pengarna vita, köpa,sälja,köpa sälja... | |
|
Sälja efter 8 år är knappast ett effektivt sätt att tvätta pengar på ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.