|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Fixat en bild på 17" Beyern Mesh fälgarna oxå, ursäkta storleken och kvalitén Länk Frakten gick på 500$ för alla 8 fälgarna + 1300Kr i speditionsavgift hos Schenker/baxglobal + tull (som naturligtvis beror på vad det står för värde på försändelsen) |
|
|
Nice Tomas! Läste och såg bilderna på E90post förut idag när jag kollade :) Klockrent! ///Niklas "NIKEMAN" Johansson "lägre än glocalnet och hårdare än he-man" |
|
|
Tomas-: Vad står det för bultmått (PCD) i dina fälgar? Jag fick två av mina idag och det står i fälgen 5x114,3 men en liten lapp på fälgen säger 5x120?? Jag hoppas verkligen det är rätt mått till E9X, men dom bör väl veta?? //Jocke |
|
|
Så var det beställt fälg + däckpaket då :-) Tomas-: Hur lång tid tog hela processen från beställning till leverans? //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| Vet inte exakt, du får räkna på det som står i tråden | |
|
Hej Thomas, Jag försökte läsa mig fram till vilken däckstorlek du valde? Vad blev det för dina M3 E92-kopiafälgar? Passade det bra? MVH Tobias |
|
|
Det blev 265/30 och 235/35, passade perfekt, både däck och fälgar, dom är riktigt snygga :) |
|
|
Underbart att höra Thomas! Jag hade tänkt beställa en uppsättning från samma leverantör. Sista frågan - hur löset du betalningen? Jag har inte hittat ngn websida med en säker betalmöjlighet, och kreditkortsnummer över e-mail känns lite vanskligt. Återigen väldigt tacksam för svar! MVH Tobias |
|
|
Har ett svagt minne av att jag körde kreditkort över telefon. Är du osäker så använd ett e-kort från din bank, tror dom flesta erbjuder det nuförtiden. |
|
|
Tobias Vikberg: Jag mailade kortnummer till min leverantör -> Länk Kan varmt rekommendera honom. Be honom märka ordern som SAMPLE och skriva ner ordervärdet till 10% så sparar du massor i tull + moms. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.