|
|
|
|---|---|
|
Hittade ett konstigt uttag i handskfacket på min E36 från 1993 när jag plockade ner handsfacket häromdagen. Det sitter på vänstersidan och det ser precis som ett kontaktstycke (hona) skall in där. Det sticker liksom ut två piggar. Tror att det var en röd/vit och en brun kabel som gick dit... Någon som vet vad detta kan vara för något? Mvh Bfnbrg | |
| Det är till original laddbar ficklampa.. | |
| Länk | |
|
Är det 12v konstant på det uttaget? Jag har nämligen ett löst sådant + ficklampan som jag tänkte montera på min (bmw) mc. ..........Mattias......... |
|
|
Säljs dessa lampor fortfarande?? Pris? Hos BMW? /Touchdown |
|
|
Dem säljs! Jag köpte en för 2 månaders sedan. kommer dock inte ihåg priset, men det är inte över 200kr. TROR det är runt 150kr. Dem säljer även en liten lampa du laddar i cigarettuttaget, den ser ut som en vanlig halogenlampa (model du ha i spottarna hemma i lgh/villan) och sedan är det en "penna" efter som rymmer batteriet. smidig pryl, kostar också under 200kr om jag minns rätt. |
|
| ,,köpes alltså hos BMW. | |
|
Härligt, jag hade slut på grejor att köpa. Nu finns det en anledning att åka och spendera lite /Touchdown |
|
|
Är denna standard på alla E36? //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Tack för infon:) En sån lampa skall jag också köpa till min 540! Mvh. Richard |
|
|
Är det någon av er som köpt lampan, som kan säga vad den kostar mer exakt? Finns den att köpa billigare någon annanstans än på BMW? /M |
|
|
Tror den kostade ca 180:- Jag beställde + betalade på BMW Solna och fick den hemskickad 2 dgr senare (fanns ej hemma). Vet ej om den finns någon annanstans, sök. /Touchdown |
|
|
Har försökt att hitta andra återförsäljare på nätet, utan resultat? Det får nog bli på BMW... /M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.