|
|
|
|---|---|
| vad sägs om denna ?? Länk har hörta att 116 inte är det bästa motoralternativet och motorn har fått en hel del klagomål... har själv itne provat någon så kan ej yttra mig om det... tycker om färgen och utseendet för övrigt på den.. priset känns också lite lägre än andra 116 av samma årsmodell.. är den för snålt utrustad eller vad säger ni??? kom gärna med synpunkter | |
|
Jag tycker att den verkar väldigt fin! Angående motorn o effekt så kan jag säga att jag sj tycker att motorn räcker till för den bilen men räkna inte med att kunna köra ecco driving med den för man måste varva den ganska hårt men vad ja vet så är det inget fel med de;) men åk o provkör o se om du delar min syn på de hela When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Den är facelift men har ej nya motorn på 122hk som dessutom är snålare på bänsle. En ny med advantage paket är inte så mycket dyrare om du inte handlar i solna. Thepe |
|
| Ecco-driving går, man kan köra på ca 0.7 men då kör man aldrig över 100, du får 6-växlad istället för mina 5, är nog en fördel när man kör på motorväg.. Bra pris är det iaf... | |
| Tycker priset är lite för högt, men det finns säkert utrymme för prut... | |
| Tycker att den är lite dyr med tanke på miltalet. Här har du en till faceliftad 116i som bara har gått 312 mil med snarlik utrustning, och för samma pris. Länk | |
| hur är 118 eller 118d??? kanske är bättre att spara lite mer pengar och köpa någon sådan eller en tidig 116 då priserna börjar bli överkommliga nu | |
|
118i känns som ett bättre köp, bättre prestanda, inte sämre bränsleförbrukning och inte heller mycket dyrare. Men det är inte alltid man har tid eller pengar att vänta en annan bil. Här är prestandan för nya motorn för 116i från ett tyskt test. Länk |
|
| Oavsett motoralternativ tycker jag att du ska satsa på en faceliftad 1-serie. Känns gedignare än den lite äldre varianten. | |
|
Facelift är nog ett bättre köp om man ser på framtida försäljning sen att de svider varje gång du möter en facelift om du inte har de kan kanske vara någotsom väger in. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
vad svider mest? att se en faceliftad 1-serie? eller att betala för en?..;) vill man få nåt finare, så leta efter nån som sålts under "M-sportskampanjen"..Det gör mycket på 1-serien tycker jag... Diesel, Ja :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.