|
|
|
|---|---|
|
det hela börja med att anti-spinn lampan börja lysa under färd, lite från och till. den börja lysa oftare och till slut räckte det med att man starta bilen så lös den hela tiden. ja ja, får väl fråga när jag lämnar in bilen på service då.... sen börja varv-räknaren gå helt crazy där bakom plasten, den vippa runt som en galning och var ett antal gånger uppe i det röda "farliga" området, men det lustiga var att bilen gick precis som vanligt, kanske att den hade svårt att växla upp till 5:an, men den varva inte som visarn visade. oj då, tänkte jag, 2 dagar senare börja även motor-lampan att lysa, men va fan nu då!! bilen låter och går precis som vanligt. idag skulle jag åka hem från jobbet, kan åka ända bort till macken (2km) utan att en enda lampa börja lysa....??? hurra den har själv-läkt, men icke, väl efter mack-besöket så börja anti-spinn lampan att lysa igen, suck. varvräknare funkade som vanligt och motor-lampa hade slocknat dock. 24.000 mil och full-servad på bmw verkstad. teorier någon?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.