|
|
|
|---|---|
koppsnurr |
Etiketten på ovan sidan av min CD har kackelerat och smulat ner CD läsaren så att Navigatorn inte visar rätt längre. Har någon upplevt detta? Vad skall jag gör för att få rent CDläsaren? Vilket program behöver jag för att kopiera till över till en ren CD? |
|
För rengöring krävs det nog att du skruvar isär den och blåser rent, och då ska det nog helst vara med garanterat torr luft. Kanske sån där luft på burk för elektronikrengöring skulle vara bra. Beträffande program för kopiering vet jag inte riktigt vad man får skriva här.... Men program för kopiering är väl inte olagliga i sig. Jag har aldrig kopierat en sådan skiva själv men ett program som brukar vara bra till det mesta heter Alcohol 120%, lite udda namn..... Länk Men det kanske funkar med vanliga program som Nero också? Med vänliga hälsningar Erik Nyström |
|
|
Tror att de flesta brännarprogram fungerar. Sen är det väl så att skivan du har inte är en CD utan en DVD men det funkar ju på samma sätt när man kopierar...bara se till att skivan du ska bränna också är en DVD. ___ //Ulf |
|
|
En tanke bara, om det är bilen som står i din profil till vänster: Bilen är en -06:a och skivan en 07:a, borde det inte gå att göra en reklamation på det här? Med vänliga hälsningar Erik Nyström |
|
koppsnurr |
låter BMW kolla dvdläsaren. hittade programmet PIM-MY-NAV och IMGBURN så nu blir det både ny skiva och fartkamrer i Navigatorn. Återkommer om allt fungerar. |
koppsnurr |
PIMP-MY-NAV, ULTRAISO och IMGBURN fungerar perfekt. har nu fartkamrer, bensinmackar och systembolaget. dessutom fungerar navigatorn utan de problem som jag trodde att jag hade. |
|
Tackar för info! Med vänliga hälsningar Erik Nyström |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.