|
|
|
|---|---|
Richie L |
Ni som har bra erfarenheter av lackerare i sthlm tala om vart jag ska vända mig för att få en montrealblå coupe fint lackerad. Trött på oseriösa lackare. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Ja.... Känner tyvärr ingen bra lackare... Men kan komma me en varning. RH-Lack i Åkersberga måste va den värsta firman på jorden. Har aldrig fått sämre service! Dock så vet jag att det finns en jätte bra kille i Örebro! Mvh Tobias |
|
|
Västerorts Bilservice AB Riddersviksv. 159, Box 5014, 165 10 HÄSSELBY 08-38 10 70 En plåtskadeverkstad med tillhörande billackering. Har lackat en hel del där genom åren och alltid blivit nöjd. www.malte-racing.com |
|
|
Frittes Billack på Lidingö! HÖG service, auktoriserade på "finare" märken såsom Mercedes. Dom lackade om ena skärmen + fronten på min diamansvarta M3:a och jag såg ingen skillnad på lacken efteråt, mycket duktiga och proffsiga! /Klas |
|
| Keyes vid S:t Eriksplan är klart bra. Gjort sjyssta jobb åt mig och polare. | |
Richie L |
Frittes låter intressant. Har hört gott om dem ett par gånger vill jag minnas. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
netsix |
Nja, vet inte om jag var så nöjd när vi testade Keyes. Chevron vid lindhagens plan (securitashuset) är duktiga tycker jag. Skall snart lämna min bil dit för nedlackning. /netsix Länk |
|
Runstens bilack i jakobsberg han lackar många corvette och roddar. Kan man lacka plastbilar så kan man lacka plåtbilar. Han har lackat många BMW bilar och dom har blivit bra. M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
Richie L |
Finns visst något som heter söderlack i haninge som jag tycker låter intressant. Någon som har erfarenheter? Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.