|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vad är vettigaste valet? Om man kör hårt i Skandinavien (med omvägar till kontinenten ibland) på landsvägar o motorväg, vad e då bästa scenariobil att utgå i från!? 1st Extrautrustad Carbonschwarz metallic BMW 550i SMG med M-paket samt 550i emblem och 19tums fälgarna. eller - 1st Standard Grå/Silver metallic BMW 550iA utan M-paket med 523i emblem och standard 17/16tums fälgar? Vilken bil tror ni e de flesta fall är mest lämplig med tanke på körsätt samt på positiv uppmärksamhetsvärde? eller diskretion? Jag tror mer på alternativ 2 med en exteriört standard 550 men invändigt med mkt utrustning. Min kompis hävdar dock att om man ska ha en 550 så e de alternativ 1 som gäller för då isar man tydligen var skåpet ska stå... jag undrar varför man väjer alternativ 1? Vad tycker ni? mvh | |
|
Avundsjukan och jantelagen är stor i detta land så jag skulle föreslå alternativ 2. När jag själv ska kliva upp på dom modellerna med lite pulver i så kommer jag nog köra utan modellbeteckning just för att slippa snacket både det positiva och negativa. Keep your distance! |
|
| Du ska givetvis välja alternativ 1 för att du vill ha en jävligt snygg bil! Alternativ 2 kommer ju bara att se ut som ännu en tråkig gubb-BMW... Ska man slanta upp sådana pengar så skulle iallafall jag inte vilja göra och få en bil som ser torr och tråkig ut. | |
|
Alternativ 2, finns inget bättre än en sleeper :) |
|
| Alt. 1 men då utan modellbet, blir lite mittemellan..finns ju 523or med M och 19 men sj kan man sen njta av både styrka o utseende;) | |
|
Hej! Intressant, det står lika än så länge :P Vill tillägga att alternativ 2 även har silverlisterna runt om fönstren :) kolla denna länk ändå, trots det är en e60 540iA! -> Länk , detta är ett exempel på en mer eller mindre maximal alternativ 2, kanske gardiner för sidorutorna samt bakrutan skulle höja diskret stämningen och att de vore en 550iA. Tyskarna brukar vara duktiga på att ta ut V8 motoriserade 5 serie bilar utan exteriör styling. |
|
|
Självklart ska man ha M-palet och snygga fälgar! E60 utan det ser otroligt tråkig ut. Men jag tycker det är snyggast utan modellbeteckning. Man ska sikta på att vara bra! |
|
| Du verkar vara ute efter ett p__issubstitut. Du kör hårt och vill få possitiv uppmärksamtet samtidigt som du vill visa var skåpet skall stå! En 18-åring tjej som har nick Vmax550, du har redan svaret! Jag tror du driver med oss! | |
|
I Sverige får du gärna låta lämna in din nya 550 till en karossfirma som monterar en kaross från en halvrisig Volvo 850, då slipper du kanske jante... Allvarligt talat tror jag inte det gör så stor skillnad, ny BMW som ny BMW. Fördelarna med att E60 är så snygg med M-paket väger med råge över det faktum att den sticker lite mer i ögonen än utan M-kit. MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Vill man ha positiva reaktioner från folk på stan då är det enda jänkare som gäller. Helst en Camaro Iroc Z28 med raka rör.. Har aldrig varit med om maken till så många tummar upp och positiva kommentarer när man kört eller åkt ett sådant fordon. Oavsett körstil =). Annars är det alternativ ett som gäller eller en V70 Classic i silvermetallic med delskinn, drag och ACC. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Har m-paket på min E39 men inga emblem. Funkar bra för mig då dom flesta säkert tror att det är en 520. |
|
|
Alternativ 1 alla gånger! Min ena chef har just en sådan: Länk Den har dessutom en liten miljöbilsdekal på bakluckan :) /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
|
Det spelar inte så stor roll vilket alternativ man väljer, BMW-förare blir aldrig omtyckta av övriga trafikanter. Speciellt när man kör som trådskaparen beskriver. Vill man verkligen få positiv uppmärksamhet så ska man göra Herr Gaspedal säger: köra en fin jänkare. "Bensinen är alldeles för dyr för att slösas bort på tråkiga bilar" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.