|
|
|
|---|---|
| Hej! Min bil är importerad så de finns inga stols värmare i den, men det är bytt stolar och i dom finns det värme. Om ja vill koppla in det är det bara dra 12V direkt i in kontakten? Sitter relän osv i stolen? hur ska ja göra? mvh örjan | |
| Jag krafsade lite under mattorna under stolarna. Där hittade jag kablage med kontakter som passade till stolarna. Bara att koppla in! | |
| Är det så simpelt så de ligger färdigt? Måste ut å kolla ;) tack så mycket | |
| Någon lycka? | |
|
Reläer och tempreglering sitter inte i stolarna utan i panelen i samband med reglagen osv. Det är inte helt riskfritt att bara låta värmeslingorna går med fullt flås för länge, lite olika på olika bilar iofs. FP |
|
| Visst är det en E34 det är frågan om? Då sitter ju reglaget i stolen | |
|
E39an har sina värmereglage i panelen men E34an i stolarna. /Anders |
|
| Värme reglaget sitter i stolarna, jodå de är en E34 | |
| ö.melander: Du kan få ett elschema om du vill, skicka bara dom mailadress med powerpost | |
|
Aha, manöverdelen sitter på själva stolen? Precis som på vissa Fordar.. Här är ett kopplingsschema, det bör nog gå att lägga in matningsspänning och även spänning till belysningen i knapparna osv. Länk FP |
|
| tack så mycket :) | |
|
Frusen: 12-24V omvandlare och mata in med 24V är tipset så ökar effekten 4 ggr, varmt och mysigt...*LOL* Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.