|
|
|
|---|---|
|
reg nr KXE521 Det man funderar över är varför säljaren anonserar ut den som en 00a när den är tillverkad april 99. Länk | |
|
Efter att ha läst annonstexten så känns det inte som att "Matilda" är bilens försäljare och brukare. Han kanske skriver 00 för att han inte vet bättre eller vill blåsa nån? Jag rekommenderar dig ett samtal till ägaren, han kan säkert svara bäst på varför... There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Pratade här om dagen med en kille som ägde en 99ans m5a som var annonserad på blocket som en 00a för 125 tusen från södertälje.. Dock hade den annonsen ingen bild, den var oxå carbonsvart och var eventuellt intresserad av ett byte.. Kanske är ett samanträffande |
|
|
Telefonummret går ju inte direkt till "matilda i södertälje" heller, går till en herre skriven i Umeå. Jag var spekulant på en E39 för ett par månader sen där ägarförhållandena var snarlika , han som hade bilen i Stockholm stog inte som ägare på bilen utan ägaren var bosatt i Umeå .. kan givetvis vara tillfälligheter , vem vet. Kolla bilen NOGA , 125k för en M5:a ÄR billigt , kanske finns en anledning ? |
|
|
Ja jag skulle inte slå till på den om jag inte fått en bra förklaring på varför det ser ut som det gör . Kan vara så att han har Kronofogds skulder och inte kan stå som ägare eller nått lån eller så . vad du än gör så konfrontera han och kolla upp bilen på all information du kan innan du köper nått . Det verkar som att det finns flera annonser med nån uppe i Umeå som står för telefon NR Kanske är så att han är Handlare mm. Henke M som i Motor |
|
|
Prissänkt till 115k nu. |
|
|
Har dom bytt tel.nr. i annonsen? Nu går det till någon Jemi i HELSINGBORG... |
|
| ja har ringt killen o de är nått skumt kan ja säga han har fått rutan sönder slagen samt backspeglarna det kan ja förstå med den attetyd man blev bemött av i telen..som sagt kolla upp den ordentligt sen står de 17000mil på anonnsen på telen säger har att den rullat 18300mil... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.