|
|
|
|---|---|
|
funderar på ev. att köpa mej en 535 från 1988...undrar om denna bil har katalysator? | |
|
japp den har katalysator! ska sitta där men ingen funktionskontroll görs... dock har jag klarat mig utan min ett par år på besiktningen... |
|
|
ok,så det sitter en "burk" där alltså?...kör du med en tom då eller ersättningsrör? tänkte just på att en 535 88:a är väl ganska "trimm" vänlig bil när det gäller utsläppen eller är jag ute & cyklar? mvh |
|
|
jag kör med tretumsrör hela vägen och en stor dämpare längst bak, ingen kat alls. en frisk m30 maskin har underbart ljud! jo just 88:orna är i mina ögon bästa årsmodellen då avgaskraven inte är så hårda. det brukar ju alltför ofta vara mycket och dyra problem med avgasvärdena på gamla bmw men det slipper man på denna årsmodell. å sen kan man ju trimma oxå utan att man riskerar att få nedslag på det, som du säger...:) |
|
| håller med dej...dessvärre blev det ingen 535 idag,var & kika på den men...NEJ....mkt skavanker & väldigt mkt tickande från kam/motorn....tejpade insugsbälgar mm.mm gjorde att man bara ville därifrån...... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.