|
|
|
|---|---|
|
Lägg gärna in länkar till läsvärda trådar (typ ingemar i växjö) så vi har något att läsa när det är för kallt för att gå ut. Jag vet inte hur man länkar annars hade jag givetvis länkat "ingemar i växjö" ...............Mattias............. | |
| Mina tips är Liljeholmen och Ole. | |
|
Liljeholmen har jag läst, riktigt rolig läsning! ole vet jag inte vilken det är ...........Mattias.......... |
|
|
Ingen som har någon bra länk? ................Mattias.............. |
|
|
Varsågod, här är storyn om Ole och importakuten. Länk En riktigt klassiker på autopower... Enjoy! |
|
|
En riktig klassiker Länk En gammal goding Länk Litterära ambitioner Länk Spindelproblem Länk Jag saknar Copy han hade en härlig självdistans, läs t.ex. fjärde inlägget uppifrån Länk Min blogg Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
I princip allt som Paap Reeder har skrivit är läsvärt. En del är hysteriskt roligt, annat tänkvärt och en del ovärdeligt att veta. Framför allt om man har en E32 750. The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
Spindeltråden var riktigt rolig, iaf Spajjs andra post! Ser framför mig hur en person sitter brevid sin bil med en termos kaffe hela natten för att ta spindeln på "bar gärning"! Mvh Johan |
|
|
Jag gillar "sänkning utan tillstånd" av Wallace. Tar upp ett ämne som vi alla förr eller senare råkar ut för. :)) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.