|
|
|
|---|---|
|
Råkade ut för en trisst historia idag. Bor i sthlm, mötte en kille från kalmar på halva vägen. Bytte bort min E36 328i Cab mot en likvärdig E36 4dörrars + pengar. Påvägen hem fick han problem med min cabbe, visade sig vara insugspackningen som gett upp. Han har regbeviset påskrivet för sin bil, jag har regbeviset på min cabbe påskrivet av honom. Han vill ju inte stå för rep-kostnad, egentligen inte jag heller, men vad kan man göra liksom... Erbjöd mig att föra över pengar för materialkostnad, varpå han menar att det kostar minst 10000:- ( ? ) En sådan packning kan väl inte vara spec dyr, men frågan är hur omfattande jobb det är? Det kanske finns någon mek-intresserad själ här på autopower i närheten av kalmar som mot ersättning kan tänkas byta en insugspackning mot ersättning givetvis. Väldigt tacksam för svar. 2 bmw-ägare kommer sova dåligt inatt :( | |
|
vilket eminent forum att få svar på... tråden kan nu stängas. jag kom i kontakt med en bmw-meck i kalmar nu inatt, fast på ett motorcykelforum =) vet inte om ni är på vikingline eller nåt (som i reklamen) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.