|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Men snälla nån!!! Jag kan styra och använda min Ipod med BRA LJUD (har jobbat på hi-fi klubben). Jag ångrar mig att jag inte tog individual audio istället för hifipaketet, men ljudet ifrån Ipoden är det inget fel på om man jämför med cd-spelaren som iofs låter luftigare och bättre men det är ju cd det och inte mp3. Jag använder bara den vanliga vita usbsladden som medföljer Ipoden utan problem. Jag kan söka på album, artister, spellistor, musik-genre, senast spelade m.m I rest my case!!! ///Danne |
|
|
Jag undrade hur själva inkopplingen var..det är endast USB-anslutningen till iPoden alltså? Tvivlar absolut inte på ljudkvalitén. |
|
|
HFR Jepp, stämmer bra! Mitt inlägg var inte riktat emot dig, utan alla som tvivlar på att det fungerar bra med en iPod och en vanlig usbsladd som medföljer iPoden. ///Danne |
|
|
Danne Fick du inte med någon Y-kabel. Som jag förstått det kan det bli segt (typ 10 min) för indexering om du har mycket låtar (20-30 Gb) utan den avsedda Y-kabeln. |
|
|
Läste på E90post.com att man kan ha en HDD i usb-uttaget?! Smidigt!!! Ja la iallafall till 6FL idag på min lista. =) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson "lägre än glocalnet och hårdare än he-man" |
|
Angeleyes |
Tycker att USB lösningen är helt fantastisk!! Att beställa sin bil utan vore vansinne! Ska bli väldigt intressant att testa! För min del blir det en Sony mp3 spelare med usb uttag direkt från spelaren utan sladd. Dessutom är jag inte så imponerad av ljudet i Apples spelare, dvs. när man använder den med hörsnäckorna. Alldeles för klent och basfattigt ljud, även om det är klart. Sony och iRiver levererar ett mer imponerande ljud. Ingen som har provlyssnat Individual Audio System? I can't wait:D |
|
Är du nöjd med TV'n Danne ? Hur funkar det, kan du plugga in ett Boxerkort vilka kanaler etc |
|
|
Doc T: Finns ingen som har inbyggd tv(fabriks) i bilen som fungera med ett Boxer kort. |
|
|
Doc T Precis som starre säger så kan man inte ha boxerkort i tyvärr. Du har de "fria" digitala kanalerna (svt1, svt2, svt24, tv4, 6:an, The Voice, kanal lokal, kunskapskanalen, barnkanalen, 7aftonbladet. Bilden är bra, men den fungerar ju inte under färd tyvärr. (inga moralkakor tack) men ljudet ligger kvar, så man kan höra matchen, nyheterna, och musikvideon i alla fall, och vi varje stop och rödljus så kommer ju bilden. Om det håller på att bli mål till Juve så är det bara att köra in till kanten så man kan se Del Piero trycka upp den i nättaket =) ///Danne |
|
Angeleyes |
VHDanne: Tänk hur farligt det hade varit om TVn hade fungerat under färd!!? Du hade ju varit rena trafikfaran och hade tveklöst kört ihjäl minst 10 småbarn!! Just kidding;) |
|
=) ///Danne |
|
|
"Med GW500 och en AV adapter så får du ut ljud och video signalen från din iPOD, För att sedan få in den i navigatorn måste du ha en A/V ingång på din navigator. Saknar du A/V ingång så finns det tyvärr inga lösningar i dagsläget" DensionSweden / Car Entertainmnet System CES AB Elektrodgatan 1 72 137 Västerås www.densionsweden.se / www.ces.nu Kolla deras hemsida, har andra bra lösningar också. |
|
|
Doc T Jag har mailat dem innan, tyvärr har de inget som passar E92:an av någon konstig anledning, bara till E90/E91. ///Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.