|
|
|
|---|---|
|
kanske ska byta till mig en bmw 750 ia års 95 tänkte om man kunna få några tips om vad man ska titta på.. den är inpoterad är de någon som vet hur man kikar hur långt den gått.. står 36000mil på mätaren. vad brukar krångla å så?? lite tips vore kanon de.. tack på förhand altec | |
|
står det 36 000 mil på mätaren tycker inte jag det är speciellt intressant att kolla om det stämmer, i dessa höga miltal spelar det ingen större roll om den gått 36 eller 40 000, det är större skillnad på 16 000 och 20 000.... jag skulle kolla skicket mer än milen |
|
|
okej.. men är de nå särskilt man ska titta efter?? brukar dom rosta på något särskilt ställe?? eller någe sånt? altec |
|
|
Kolla begagnat guiden för E38 + checklistan här på forumet, där får Du mycket tips. Det är tunga bilar och det frestar på fram & bakvagnsupphhängning, kolla glapp i bussningar & leder. Kolla även så det inte finns missljud från motor eller låda. /Stefan |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Köper du den bilen eller bytar till dig den kommer du förmodligen få lika mycket problem(fast dyrare) som med din gamla. Sälj din gamla och köp en FIN E38 om du nu ska ha en sådan. Liken innebär allt som oftast bara problem. Problemen på en 750 är dyra att lösa. Vänta tills du har 100-150tusen och köp en 00/01 med låga mil i tyskland. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.