|
|
|
|---|---|
|
har sökt i forumet efter svar på min fråga men inte hittat något matnyttigt. det jag undrar över är vilken bromsslang jag ska beställa, och vad skiljer modelleran åt? är det olika anslutningar eller är det olika längd eller dimention? någon som har pejl på läget? alla ni som har M3 bromsar på era 320/325/328 vad använde ni för bromsslangar? tacksam för svar! | |
| Kan inte minnas att det är ngn skillnad. Sen är det ju en del annat för att få på m3 bromsar men det kanske du har koll på... | |
|
jodå de andra har jag koll på. beställde till M3 nu, å skulle de va fel så får ja väl byta dom! ;) mvh |
|
|
när jag monterade på mina m3 bromsar på min 325a så behäll jag 325 originalslangar.. Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas |
|
|
Är orginal-slangarna Stålomspunna ? Är inte M3 slangarna det ?? Henke M som i Motor |
|
|
nej originalslangarna är i gummi. på både M3 å standard..... mvh |
|
|
Vad behöver man ändra för att få på ett par m3 bromsar? vad är diametern på skivorna? //Erik |
|
| måste man byta ok för att kunna få på m3 skivor och klossar? | |
|
på min -94cab va jag tvungen att bearbeta anläggningsytan på bygeln som håller oket, det centrerade inte riktigt så jag va tvungen att fräsa bort ca 2mm först då centrerade skivan i bygeln... Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas |
|
|
så oket passar nästan rakt på orinal fästena? då är det alltså inte så stort projekt att få det att passa? vad har ni fått betala för ett par ok plus skivor? (fram) |
|
|
bästa är ju om du tar hela spindeln från M3 så vet du att oket passar. ska montera mina bromsar så fort domdär jäkla slangarna kommer hem bara.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.