|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Är på jakt efter ett Turbogrenrör till mitt projekt... Inga sniklösningar och dem skall inte vara allt för dyra :D. Någon som har några länkar eller någon som känner någon som tillverkar T-grenrör så skulle jag uppskatta det jätte mycket.. MVH johan JJ-U | |
|
dom har men vet ej hur kvaliten är på dessa, billig är den oxå. Länk |
|
| Länk | |
| finns även riktigt billigt från USA, sök här på forumet efter "tokbilligt turbokit" eller nåt liknande. verkar dock inte hålla i alla svetsfogar när det blir riktigt varmt tydligen | |
|
tack...men hade redan sett dessa :(...tyvärr så orkar jag inte ta hem ett från staterna..lite för krångligt osv...men motornords är billigast vad jag har sett.... men receptet blir nog till att bygga sj..roligare så oxo :D Rörböjar från PPF Flänsar från MSmotor. Tack iaf...någon som har några ritningar/mallar som dem kan länka alt skicka? MVH johan JJ-U |
|
| Länk | |
|
Beställ från Ebay usa. jag köpte mitt för ca 2700 polerat extraktor för turbo. Detta var inkl frakt, billigare än så kan du inte komma. Länk |
|
|
okey..corex..jag och du har likadana projekt juh..fast jag har inte köpt något chip än.. Länk va de det grenröret från kami speedo du köpte..fick du med packningar och dem 4 bultarna också? köpte du med visa kort? hur lång tid tog det tills du fick paketet? MVH johan JJ-U |
|
|
Tjena a det är ju 320 jag har oxå. vettifan exakt vilken butik jag tog det ifrån men söker du på ebay.com efter e30 turbo så får du upp sånt rör direkt. Det var med packning och bultar till turbon. glöm bara inte att säga till butiken att märka det som "sample for evaluation" annars åker du på en jävla tull Ebay: Länk Där har du ett sådant rör. mvh // Paul |
|
|
jag gjorde ett konto på ebay...tryckte på ett grenrör och sen buy...sen en stund senare står det att jag har köpt det fast jag inte har accepterat osv har inte ens gett mitt bank-kontonr så dem kan dra pengar...vafan e d som händer???? JJ-U |
|
|
Ja asså tog du det på budgivning eller buy direct? det betalas ju i förväg genom pay pal vanligtvis. Tog ca en vecka efter jag fick min bekräftelse att få hem det till sverige. |
|
|
tryckte bara på buy knappen...vad är pay pal ?..och hur funkar det? JJ-U |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.