AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.651

nån som vet nåt om denna e32?

kan ej fixa länken men det är en svart bmw 735 med ac snitzer kjolpaket som är till sla här i powerbörsen.....från uppsala.....undrar om nån kanske varit & kikat på denna bil eller vet nåt annat intresant om den?
vad tycker "panelen" om skick & pris?
sugen efter en e32:a började idag igen när e34:an såldes.....:)
mvh
-P
544
-Per-
M5 (03.01)
För att förenkla för de som har mindre ledig tid än jag, Länk :)

alain
snygg den är och mycket bil för pengarna, visserligen den är 89a men ändå, det är mycket som är gjort på den och verkar välligt frisk.
Du kan ta en titt på den, kör den ett par mil och se hur det känns. 3,5l är slittstark 6a motor och kraftig som mellan stor.
kolla om den har nivåreglering och hur frisk den är, har den dragkrok, alltid bra att har.
Om allting är som du tycker, slå till och lycka till!.
MVH ((Alain))

bromsningen är första tecken på rädsla !!!

Länk
tack för länken per......ok,ja är ganska sugen på den faktiskt men har en bra bit till försäljaren/bilen,men vi får se.....
mvh
In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
Hejsan. Det är min bil i annonsen. Du är väldigt välkommen att komma och titta på bilen. Bilen är skattad, besiktad och försäkrad, dock måste jag försöka fixa fram vinterdäck om du vill provköra den då det för tillfället ligger 1dm snö på backen.

Har du några frågor så ställ dom gärna här. Svårt att få tag i mig just via mailen då 2 av mina datorer har krashat.
ah,kanon....jag har mailat om bilen tidigare då var den obes...
var det sportstolar i denna eller hur var det?
om du har bilder så maila dom gärna....var & tita på en e34 535 idag,men blev inget med den....är din bil "tyst" i motorn?..menar då mest det här klassiska tickandet?.
mvh
In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
Det är komfortstolar i den. Med armstöd och mjukhetsreglering i förarstolen.

Har inga mera bilder just nu än dom som finns i annonsen. Men när jag fått ordning på datorerna så fixar jag nya.

Moton tickar lite, hade planer på att gå igenom hela motorn denna vinter och byta hela kammen. Men som det står i annonsen så tar andra projekt och m5'an upp all tid och ekonomi.

Det enda jag kan komma på som skulle behöva göras och som jag tänkt göra ett tag nu är att reparera/byta ut cirkulationspumpen till värmepaketet. Den som cirkulerar vattnet när bilen står stilla.
In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
Nu är det barmark så det går utmärkt att ta en provtur om du skulle vilja det. Körde en sväng och luftade kärran lite idag.

AC Schnitzer | Made by winners, made for fun
ok...låter lockande....få tänka lite till....var & titta på en 740 e32:a idag,men verkade dock en del att göra vid..men få se lite
pr
296
produce1
540/6 touring-95
Hur ser en e32 AC shnitzer ut maila gärna bild till stefan.eriksson1@hotmail.com

Vad är det för pris på bilen?

Byta mot en 325-88 med mtec 2 prytlar?
In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
Såg precis att annonsen tagits bort. Slänger väl upp en ny framöver. Verkar inte vara mycket intresse för bilen såhär års.

produce1: Mailar bild. Vinterpris just nu är 20000. Skattad/Besiktad till slutet av sommaren. Byte är inte intressant just nu. Har för många projekt redan.
da
52
dallan
325dAT-09
Gäller fortfarande samma reparationer som du skrev om ovan??
Annars e den rasande snygg, o lite sugen blev man ju..........

BMW SEN BLÖJÅLDERN
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if
In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
dallan: Jo, har inte bytt cirkulationspumpen än. Men känns den som ett hinder så ser jag till att fixa fram en. Förmodligen är det väl bara kolen som är slut i den.

Finns ny annons nu Länk

AC Schnitzer | Made by winners, made for fun
da
52
dallan
325dAT-09
Ringer dig under dan InfiniteObscurity om jag får löst lite kronor..

BMW SEN BLÖJÅLDERN
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if
In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
Då var pärlan såld. Känns rätt tungt. Endå haft bilen sen 04. Motorn har trots 31000 mil aldrig tvekat. Hoppas nya ägaren blir lika nöjd med bilen som jag varit.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.