|
|
|
|---|---|
|
Hej. Skulle ikväll ha bort innerskärmarna bak på Z3an. Lossade 3 skruvar, varav 2 i främre halvan och en under stötfångaren. Jag vågade inte slita jättehårt så innerskärmen fick sitta. Har jag missat något trix eller ska det ingå ett våldsmoment här? Riwa | |
|
Är det nr 14 på bilden nedan som jag missade? Länk I så fall, hur kommer man åt den? Riwa |
|
|
Nu vet jag inte om det är samma som på M´en. Kontrollera att alla skruvar är borta, ja nr 14 skall också bort, på min satt den rätt synligt. Muttern sitter från hjulhuset och inte som på bilden När jag skulle plocka ur innerskärmen så trodde jag att jag glömt nått för den satt så j--igt fast men efter lite olika försök att vika ihop ändarna samt försök att vrida den så ploppa den ut helt plötsligt. Hur jag gjorde exakt vet jag inte. Lycka till /Calle "M Needs No Gimmicks" |
|
|
Du får först dra ut båda ändarna som går in mot bakspoilern och mot sidokjolern sen är det "bara" att lerka och trixa ut den, kan var lite svårt,men till slut så får du nog ut den med lätt våld ;) Lycka Till!!!! /Ricke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.