|
Sida 99 av 253
|
|
|---|---|
| Med en så seriös bild på det man ska sälja, ska man inte nöja sig med oseriösa köpare! | |
|
Skitskoj pilsenrmerca säljes! Länk Är hunden begravd redan? Länk //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Men va f-n i h-vete!! Visste inte att det fanns. Har försökt att ta till mig anhängarnas prat om hur förträfflig "sporten" är. Men detta fåniga hjälpmedel placerar väl detta primitiva jordbruk än mer åt det fånigare hållet på den fåniga skalan..... Länk |
|
|
Anders-72: Människan är lat av naturen så... förvånar inte att det finns eldriven golfvagn:)))) Beemoholist javisst! |
|
|
Den här känner jag direkt att jag vill bränna 400:- på. Marknaden torde vara helt obegränsad.. Länk |
|
|
En bil utan talan (röstfri) Länk Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
En BMW utan rösträtt tyvärr: Länk BMW 4 Life |
|
|
Jag hann före dig, CTech! :=) Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Länk "den har m3 paket taklucka som fungerar felfritt och läcker ej!!" Vad är det som inte läcker, takluckan eller M3 paketet? Jag är förvirrad.... Länk "Bilen gör sig mycke bättre irl än på bild!" Det hoppas jag verkligen, den kan banne mig inte göra sig mycket sämre.....! |
|
|
Någon som är sugen på kex och nikotin ? Länk BMW 4 Life |
|
|
Intressant att mycket på motorn är nybytt, men han vet ändå inte om den startar! Man kan alltså lugnt säga att BMW:ns motor är lika död som en överkörd groda. Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Länk | |
|
Kan man ta vad som helst för en upprostad gammal Volvo? Länk |
|
|
anders.s: det kan man eftersom modellen är eftertraktad i veterankretsar, det finns t ex Amazoner som gått för 200 000:-. Då var det visserligen en lågmilad 123 GT i orört originalskick men intresset för gamla Volvo stiger. If it works, don't fix it. |
|
|
...ska vara Anders-72... :p If it works, don't fix it. |
|
| Jo, det är klart, det finns väl inte så många oskruvade kvar. Denna var lite kul. Kolla in motorrummet! Länk | |
|
Djurvän? Länk If it works, don't fix it. |
|
| Jag har tipsat en kompis om den redan! Han bor i skogen, har hund o katt, men ännu ingen panda ;) | |
|
Nej, han skulle köpa en reservdelsbil till sin 4WD Corolla istället.. |
|
|
Blev helt yr av bilden. En Flak-flak-moped, med en flakmoped... Många flak blire.. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.