|
Sida 98 av 253
|
|
|---|---|
|
Han har lånat bilderna bl.a från. Länk |
|
|
Inte direkt någon rolig eller skum annons men kolla miltalet och årsmodell. Den har stått och samlat damm någonstans. Hade varit klart mer intressant om den hade varit en diesel men då kanske priset hade varit högre. Länk |
|
|
Eller den här familjebilen: Länk! 2-tons inredning kan man ju läsa på mer än ett sätt. Stor bar med neon Chromefälgar låter ju också spännande. |
|
|
Gorban: En sån skulle man ha och en chaufför :) Beemoholist javisst! |
|
|
Hmm här ligger en motor begraven... I annonsen står det att den är bestyckad med en M50 motor från en E34. (525 -93) På bilden är det en gammal sunkig orginal M20. :-) Länk BMW 4 Life |
|
|
Sommardäck = allrounddäck = odubbade vinterdäck ???? Länk |
|
|
Tallviking: Allt för att skapa sig en marknad i lågsäsong ;) I höst säljer han sommardäcken som dubbfria vinterdäck... |
|
|
Vilken tur att det bara är vänster framdörr som är intryckt, då går det ju lätt att laga.....? Länk |
|
| Jag tipsade ju någon att känna på vägegenskaperna lite på en IKEA-parkering tidigt en morgon, men se upp med lykstolpar. Hon hade tack o lov en E30 :) | |
|
Det där måste ha gjort ont... BMW 4 Life |
|
| Jag har själv tryckt ihop en Ford till bredden av förarstolen. Spräckt bäcken och lite skärsår på ena smalbenet. Rekommenderas ej.... | |
|
Lagerbil får mig att tänka på MB Vito men det här är en annan typ av lagerbil: Länk BMW gör fina bilar men frågan är om dom har något att ställa mot den här. Bara att slå till! |
|
| Lagerbil = Pilsnerhäck?! :) | |
| Den där mercan såg ut som en hypad Nissan 350Z...... | |
| Angående kommentarerna kring den utannonserade 318is på sidan 97. Det ser ut att röra sig om en 318is CLASS II, vilken ju faktiskt är en ovanligt bil. Tillverkades 2500 i enlighet med homologiseringskraven. | |
| erc, kan du utveckla lite? | |
|
Nitrous: Inte mycket att utveckla. Det är en sedan (vilken väl aldrig sålts med 140-hästaren förutom i Class II-utförande?). Det är en 94'a. Tyckte mig se rätt front och vinge. 318iS Class II finns omnämnd tidigare på forumet. |
|
|
skönt att det finns ärliga människor. Länk |
|
| Länk | |
|
Nitrious, där har du hittat veckans roligaste annons! "en mindre bil till hustrun som jag förutsätter är fräsch" Det borde han väl veta om han är gift med henne... :-) /Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.