|
Sida 96 av 253
|
|
|---|---|
|
Superkul tråd! Beemoholist javisst! |
|
|
Inte visste jag att Lexus lampor passar på BMW E36 rakt av! Eller, fick han modifiera bilen för att de skulle passa? :=) Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Jomen visst, att ha en 328 motsvarar ju ungefär att ha en M3 CSL Länk |
|
| mm, om de nu är så mycket billigare att äga en m3a så skulle ju vi alla åka de :) | |
|
328:an var ju ändå hyfsat bra stylad.. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Här har Sveriges och förmodligen nordens största återförsäljare av BMW gjort en riktig groda: Länk Bild nummer två är varken automat eller facelift. Oops... |
|
|
Lite väl billigt(om det är inte månads pris) o konstig tel nr. Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Gorban: och dessutom är det eftermonterat m-paket (grått innertak) | |
| mistafrizz: det beror på vilken bil(d) som du menar, den med automat har svart innertak=) | |
|
Gorban! Snygg catch *asg* riktigt kul groda att visa bilder från två olika bilder. Man kanske får välja utseende när man köper? *lol* //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Hoppsan.. Bilder från två olika BILAR menar jag.. edit funktionen saknas återigen.. :) //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Har du en hämtning till övers, så kan du bli lycklig ägare till en Skoda! Länk |
|
| Perfekt, jag har en Hämtning över, och en skabbig liten skoda i en konstig färg, är precis vad jag behöver....... | |
|
Förresten smiter det in en del konstiga annonser även i våran köp och sälj Länk Länk |
|
| Länk | |
|
Nitrious - Vad är det som är så konstigt med denna annons? kanske är dum eller ovetnade men ser inte det *kliar huvet* |
|
|
318IS är, tyvärr, ingen specialmodell alls, utan en riktig dussinvara. Däremot verkar led bakbroms helt klart intressant. |
|
| Den här verkar ta in vatten eller nåt?!Länk | |
| hahaha...du tänkte så :) jo, men just att det ska vara den senaste ut från bandet gör den ju lite originellt iaf..om han kan styrka detta vill säga =) | |
|
-Nån med en nissan Bluebird 910 -80-83?..... -Någon??..... -Inga bud?.... -Har jag 650:- för skärmen......den är oanvänd!.......nähä... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.