|
Sida 95 av 253
|
|
|---|---|
|
Varför döljer man reg nr på en sportig 316?! M3 E30Länk |
|
|
För att det i verkligheten heter nåt annat. och det finns minst 5 fel på bilen från senaste besiktning som man inte vill att en köpare ska se innan köp. |
|
|
Länk Jag kan inte kommentera, jag är helt stum..... |
|
| Ägaren är nog alien från yttre rymden. | |
|
Illa när man stavar fel även de enklaste ord. Kan vara en dyslektiker, iofs. Vorsprung durch freude am fahren |
|
FredricF |
Appropå "325 m3"-annonsen. Jag vet inte varför men ibland stöter man på BMW-ägare som tror att dom har en M3a eller M5a bara för att det sitter en MPower dekal på bilen och nån del är utbytt. Första gången var på det glada åttiotalet när en snubbe hävdade att hans 520 minsann var en M5a (fick aldrig klart för mig varför så skulle vara fallet). Sen har jag stött på fenomenet ett tiotal gånger sedan dess. Det kan inte vara så jvla svårt att förstå att M3 och M5 är egna modeller i 3 resp. 5 serien. /Fredric |
|
Hur är det ens möjligt att få så mycket skit på bilen och framför allt motorhuven ?! Jag har inte tvättat min vinterbil som är vit från september till januari och den var inte i närheten lika skitig, stod utomhus hela tiden inklusive sommaren...fast + poäng för hönsnätet i bakre kjolen .-) BMW 4 Life |
|
|
delorian - Ja, så kan de ju mycke väl vara. Men den största anledningen ja tror (iaf jag själv) är att man kanske inte vill "skylta"om vart bilen finns...men det finns ju andra sätt för sånt Mvh |
|
| Dessutom verkar bilderna tagna i en slags tvätthall ! | |
|
haha...han kunde ju i sånt fall han står i en sån åtminstånde blåst av den innan fotot :) |
|
| Det är nog en GDS-hall med smörjgrop, men han har ju kört lyktspolningen höger fram i alla fall. Om den inte kokat och blåst ut kylarvatten i huvglipan.. | |
|
Herrejävlar vilken mupp.. en 325/M3 minsann.. Vad har den för motorstorlek? Mitt imellan eller? //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Länk "Anledningen till att jag säljer bilen är att jag ska byta upp mig till en precis likadan bil." Man ska tänka först, och skriva sen. |
|
|
Han vill nog ha en likadan, fast med farthållare, sportstolar osv. Med andra så vill han kränga sin snålt utrustade bil! Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
"Förra sommaren 2010". Fan, jag har missat sommaren i år tydligen..... |
|
| bil importerad av mig personligen förra(???) sommaren 2010??? :) | |
|
Haha. Sista idioten är inte född som man brukar säga! Beemoholist javisst! |
|
|
Välvårdad, med några parkeringsrepor på höger och vänster framskärm... herregud... Och 325:an dessförinnan, den skulle jag inte befatta mig med ens om någon gav mig 10000:- kontant för besväret... Suck... :-) /Erik |
|
|
Klaga inte gott folk, hur rolig vore denna tråd utan dessa fantastiska annonser ;-) Här har ni en riktigt grym BMW en sportmodell ! Länk BMW 4 Life |
|
|
Och med lexus-lampor därbak inte minst! Jag klagar inte (även om det låter så), njuter av varje sekund! /Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.