|
Sida 94 av 253
|
|
|---|---|
|
Länk En bil med ett barnvänligt avgassystem..... |
|
|
Jag ser så många fel i den här annonsen..... Länk 1. Varför annonsera ut en såld bil? 2. Vad är det för något på bakluckan? 3. Vad är det för något på den snygga M-ratten? "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Jag kan komplettera med några fel till:-) -Dom fälgarna i ett "M3 paket" ? -Vem f** har kladdat med svart tuschpenna på dimljusen ?! poor BMW säger jag bara...hon skulle må bättre av att förbli en vanlig 320iC BMW 4 Life |
|
|
Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Nitrious låter mer som en kontaktannons. | |
FredricF |
Är det inte skillnad på damråttor och dammråttor? /Fredric |
|
Länk Förvisso en Volvo. Men uppenbarligen en fakeannons, interiörbilden ser ut att komma från en silverfärgad bil. Inget telefonnummer heller. MVH Martin |
|
| Länk | |
|
Länk Skitig och äcklig? Aaaaaaaaaalrighty then!!!! (Bästa Ace Ventura rösten) //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Renoveringsbehov, verkligen!? Kanske syns om man är på plats... Länk |
|
| Länk BILEN ÄR I TOPP SKICK,MOTOR 97% VÄK-LÅDA 98%.KOROSSEN 88% Undra hur man kommer fram till de procenten. | |
|
Henkez: man räknar på brittiskt sätt så klart! Här är det fler som har lite tvivelaktig räkning, jag visste inte att det fanns både korta och långa mil, han lär mena att det är skillnad på miles och mil... Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Det där med långa och korta mil tycker inte jag är så dumt iaf. Blir ju betydligt mindre slitage om bilen har gått långa sträckor utan start/stopp än korta sträckor med massa kallstarter och dyligt... Men sen är det ju inte lätt att bevisa att den har gått långa turer ist. för korta... | |
|
Beslutsångest när det gäller färgval.....stilrent Länk |
|
| Comby... Det måste vara ngt nytt begrepp!?Länk | |
|
Länk väldigt pris opptimist |
|
| Å "Helen Welton röd" alltid velat ha en, tror jag kom i brallan nu.... | |
|
"KOROSSEN 88%", det betyder väl 88% korrosion... /Erik |
|
|
Jag uppfattade det som att 88% av karossen är rostfri. Det måste betyda att smått otroliga 12% (!) är rost. Översatt till kg blir det 240 kg rost om vi antar att bilen väger 2 ton...det är en jäkla massa...ägaren måste ha maskerat det med färg på sprayburk. BMW 4 Life |
|
|
Men visst är det lite lustigt att han stavar fel till "karossen" så att det nästan blir en synonym för rost? /Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.