AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.745.241

Roliga annonser =)

Sida 91 av 253
FredricF
Nästan 200 papp för en rishög? Hade den varit i mint kondition kanske men i det där skicket?
Är det verkligen ett rimligt pris eller drömmer han bara?

/Fredric
Sista optimisten är inte född..Han ska va glad om nån hämtar den gratis..=) Länk
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Ang. 1600GT, detta är prislappen på en mint condition i Tyskland:Länk
Den är ju mest dammig tycker jag. Lite rost i huvens framkant fick jag med på min E39:a för över 170 lax...
Jag får väl anses vara en BMW fanatiker, men den där 1600GT är ingen vacker vagn i mina ögon. Skulle dock vara roligt att äga en sådan och använda den i historisk racing.

Vorsprung durch freude am fahren
Ett "rimligt pris" på en mycket ovanlig BMW 1600 är nog svårt att sia om.
Inget är ju värt mer än vad en köpare är beredd att betala.
Själv hade jag gärna haft ett exemplar - kommer ihåg en likadan i mitt grannskap där jag bodde som liten.
Den var röd och då var det stor "vill ha-faktor", mest pga den stora mängden mätare i panelen:-) Vi smågrabbar tryckte våra näsor mot sidorutorna...
Den var ju ovanlig redan då, och har ju inte blivit vanligare med åren.
Jag tycker absolut inte att den är ful, samtidigt som det ju byggts vackrare bilar.

Vid den tiden hade min far en beige SAAB V4. Det är en ful bil.

/Magnus Oldberg
Bostongurkan: Länk
Länk
Vad ger ni mig för den, då...
Spara 20% bensin för 79:- :)
FredricF
Den där apparaten är värd exakt 0 (noll) kronor.
Inget som står i texten har nån som helst relevans och att den säljer bra i USA och Kina är troligen helt enkelt ljug.

Exempel på dumheter:
* De flesta bilar har elektriska obalanser. -- Hur f-n skulle man kunna ha "obalans" i ett likspänningssystem? Att det går mer ström till generatorn än från (hånskratt)?
* Bilen behöver en "stabil spänningsmiljö" (vad nu det är). -- Det är inte sant och även om det vore det kan INGET som stoppas in i cigarettändaruttaget göra nåt åt saken.
* En starkare gnista gör att bränslet förbränns bättre. -- Kanske sant om gnistan är så svag att den inte förmår tända bränsle-luftblandningen men har det tänt så har det. Speciellt underlig blir den här förklaringen när apparaten uppges fungera lika bra på diselbilar. Visar hur som helst på en total okunnighet om moderna bilars tändsystem.

/Fredric
Am
194
Amonsson
320si -06

325i -92
FredricF: Så vadå? du menar alltså att den inte funkar på tändstiften på dieselbilar? :O. Skämt o sido, känns ju som att bilen borde dra minimalt mer med soppa när man pluggar in den där? Det är ju nått som drar ström som bilen måste generera :P.

Men man måste ju älska okunskapen om elektricitet! Man kanske borde köpa en sån där också 3 flaskor octane booster så hänger jag nog på ferrarisar med SI:n :D
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Riktigt kusligt att googla neo socket.
Is
468
Ismo
735iA -87
Neo socket... vanligt Tv-shop bullshit.
Rolig annons vet jag inte..Men kreativ köpesannans i Estland.. Länk
Sorry..Annons så klart..
Fattar nada!

Ni
371
Nitrious
540iA Touring 2002 titansilver
X5 4.6is 2004
320d Xdrive Touring 2017

dessutom i motorcykelväg:
K1100LT
K1300S
RnineT Racer
Länk
Spontant spöstraff vore på sin plats här, tack och lov för ångerrätten....
undrar vad ett 2,3 liters IA pkt är?

Lyckad felskrivning när motorstorleken till och med anges i faktarutan längst ner.

Länk

Radix omnium malorum est cupiditas
RiseTrade borde kanske kalla sig för RICE Trade! Nej tack, inte på min Bimmer.

cr
3.938
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
Sten-Göran: Bilen säljs av "BMW 523" i Malmö som har ett oregistrerat mobilnummer. Mjo...

MVH Christofer
Visa användare
ProPro-medlem
627
CTech
Alpina B5-2006 #033
BMW 750ial -90
BMWCS#7034
Jag tror inte att jag skulle vilja ha en "Rice trade" :-) spoiler ens om de betalde MIG för att använda den... Finns det verkligen en marknad ?! Vem fasen köper sånt skit och förstör sin BMW´s utseende ?!?! Ursäkta språket men jag blir nästan arg här :-D

BMW 4 Life
Håller med Ctech, vad tänker folk när dom beställer en sådan spoiler? Det är såna personer som ger BMW dåligt rykte. Riktig "turkstyling" blää.
To
1.223
Tommyv6
BMW E34 525IM 1993
BMW E34 520
Kanske skulle passa fint på min 750? Hellre tar jag stryk...haha

Beemoholist javisst!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.