|
Sida 90 av 253
|
|
|---|---|
|
Länk Samma färg som BMW klädseln, minsann.... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Han menar nog, att är man färgblind så är det samma färg som alla bmw klädslar |
|
|
4-fitsiga biofåtöljer! Inte illa! (Se Nitrious länk.) /Erik |
|
|
Hmmm, me want! Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Jag behåller nog min Ekornes Stressless i rött skinn & wenge... If it works, don't fix it. |
|
|
Helt nya bara slå till. Länk |
|
| delorian: ax-gamasker? | |
| Är du snabb så får du de på köpet när du köper bromsskivorna. | |
|
Gamask, är det typ en gendarm med mask? vette tusan om jag vill ha något sådant med bromskivorna..... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Hmm Länk "...ej bes o skatt pga har för många bilar på gården nåstan nya däck..." + "...kom med ett bra bud eller byte..." Varför i hela fridens namn byta om det finns för många bilar på gården ? BMW 4 Life |
|
| Han kanske vill byta till något mindre, så den totala fordonsarealen blir mindre, även om antalet är konstant^^ | |
|
"...en fin pärle... med en bytta på bilen..." (jag hade köpt den bara för inredningens skull) Länk BMW 4 Life |
|
|
...glömde tillägga att jag hoppas verkligen inte att barnet ligger i byttan på bilen utan att det är en tom bytta han menar.... BMW 4 Life |
|
|
Haha...tack för en rolig stund! Otroligt hur kul annonser kan bli när man stavar som en kratta =D Beemoholist javisst! |
|
|
Oj.. HAHA Min egna annons hade visst lite bråttom! Länk "FULLSERVAD BOK" |
|
|
Hoppas du använt endast originaldelar till boken, swunge! Schysst bil, förresten. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
swunge: Rätt kul hur roligt det kan bli om man vänder orden fel, tänk om du tagit bort ett l på fullservad. (fulservad), haha Nice kärra förresten ;) Beemoholist javisst! |
|
|
Länk "Går 100% I Motor Och Låda" "bilen vill inte starta vet ej felet men motorn går runt" hmm... |
|
| pjotor1: Som ny med andra ord! ;) | |
|
Man behöver inte ens åka o kolla på bilen så bra bilden är! Länk Lite bonus som får en att le! Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.