|
Sida 9 av 253
|
|
|---|---|
|
Ursäkta, men va f*n är "sperad garaj"? 50bly för en opel, skoja inte. Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
det är antagligen den där silen på bakkjolen som heter "sperad garaj" (nåt fränt utrikiskt märke förstås) Därav "silad kalibra" "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Haha! Måtte jag inte drömma om denna silade calibra i natt... |
|
|
Får jag presentera bil nr 7 på vår kära "flytningslista"; Länk |
|
|
Vad sjutton är en airback? När vi vet detta kan vi ställa oss följande frågor; Fungar den som en klockan? Fins det några bra att vita kviton på det? "Gått in i servic sen 18701 mil"... Vad menas med det -första service gjord vid 18701 mil? Ev. kan jag godta det om bilen har en fär-kontrol samt är skkktttad och proplwmfri... Länk |
|
|
Har alltid varit imponerad av fablernas värld Länk Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
"de finns ingen rost på bilen 99% rostfritt" Den där 1% då? |
|
|
Frikostig service? Jag servar min tandborste oftare: Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Länk Denna bil/annons är knappast rolig, snarare tragisk... Bilen ser de facto mer "normal" ut på bilderna än vad den gör i verkligheten! Denna plastmodul brukar köra omkring här i linköping och ljudet från objektet (vet inte om jag kan kalla det för bil, i var fall inte för bmw) är det mest fruktansvärda ni kan tänka er - uhhh, jag får rysningar bara jag tänker på det! Kanske en ny mardröm som stundar..? =) |
|
| Hur lyckas man får en M3:a att låta illa? :) | |
|
Jösses vilken hemsk sak..... Känslan av att vilja bruka trubbigt våld, någon som känner igen sig?! "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Nitrious; Du är inte ensam! :P Bones; Det undrar jag också men faktum är att objektet ifråga låter obskyrt att jag inte kan placera det - föreställ bara det värsta ni någonsin har lyssnat på och kopiera det med 100 -då har du ljudet! Ungefär. =) |
|
|
Länk Hoppas Kanun=Kanin..... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Från länken i Nitirous senaste inlägg : "Det går att brutar" ? Går det att ragga brudar i den eller vad menar människan? |
|
|
ja, det kan man fråga sig, både en och två gånger...... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
för att inte tala om hur mycket man kan undra vad "i bra skikt" innebär? "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Länk Vaddå matt skinn? Det är ju en soffa.... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Hade jag en sådan avskyvärt ful soffa så skulle jag betalt 700 spänn om någon kom och hämtade den åt mig! | |
| Tvesovla, dags att uppdatera listan. Tjejer hör upp: Länk | |
|
Väderspänningslistan växer likaså.. Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.