|
Sida 89 av 253
|
|
|---|---|
|
jag föredrar nog vanlig sitsvärme... Radix omnium malorum est cupiditas |
|
|
Annonsen ändrad? Tyckte inte det såg något konstigt ut med stolarna. ------- //Lövet |
|
|
Jag fattar inte heller vad som kan vara så illavarslande med de stolarna? Personligen så tycker jag att "sportstolar" är sköna att åka långt i, jag sitter som en kung i min Sparco Pro2000 även på långfärder....... |
|
|
skållade stolar är nog lite varmt i längden... Radix omnium malorum est cupiditas |
|
|
Okej, första bilden ser bra ut, men resten? För mycket JPEG-komprimering :) Länk Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Länk Lägga 60.000 på ljud och sen bygga så... |
|
|
M5-skärmar från fabrik i Sverige! Kanske från Trollhättan? Om man nu anstränger sig så varför ser man inte till att få fyra utblås där bak. Länk |
|
|
Länk Fler än jag som har lite problem med infon om bilen? |
|
|
Det är ju ganska lätt att avgöra vilken målgrupp 525an från blekinge har...... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Länk Underbart när han skriver tallande... |
|
|
En google-översättning på infon till den vita 525:an från Blekinge: "Och priser i alla delar av världen (t. Tillvärkad fin mörkrets vita BMW i gott skick i pris (t. .. Well allting fungerar korrekt. Besiktas nytt, men nu stannade" Visst blev man klokare!? |
|
|
Rätt ironiskt att raggaren som vill slippa folk med dålig svenska (invandrare) kan knappt skriva på svenska själv. Som om invandrare skulle ha så dålig smak, förresten... Här har vi ett ansikte bara en mor kan älska! Länk Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Att den sedan ligger ute till ett sådant pris med en säljare utan kontaktuppgifter och ett namn man inte blir mycket klokare på gör ju bara att man vill ha den mer. =) | |
| Jaha.. : Länk | |
FredricF |
Intressant att kompensera för total brist på förmåga att stava med att genomgående använda versaler. Ibland undrar man om en mild dyslexi faktiskt är ett krav för att få annonsera bilar på blocket. /Fredric |
|
Här är killen som "vet" vad han säljer Länk |
|
|
Tallviking-Synd att dessa 2 är raderade.Han verkar rolig=) VW Fin bil | Stockholm | Blocket Rost fri. Fel fri bytat kammerem bytat tändstif-oilja med filter--- bara köra tutta via snabb affär 13000kr --------- Ring eller emil 0704338443 0762873522 ... www.blocket.se/stockholm/VW_Fin_bil_25334648.htm?ca=11&w=1Vardagsrumms bord från Mio EK | Stockholm | Blocket ... från Mio men inte passa till mitt Vardagsrumm fin bord jag köpte för 1900kr men nu 1300kr jag kan himmta till dig ingår prist ring Info 0762873522. www.blocket.se/.../Vardagsrumms_bord_fran_Mio_EK_24723498. |
|
|
Murpz - har precis spillt kaffe över hela bordet tack vare dig! "Ring eller emil" tar priset! Och "jag kan himmta till dig"! Låter som en tvättäkta skåning denna grabben... Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Länk "om fräst m-ratta med kablar airbag plus bult nya modeln som sitter i 02" Eh.... Va? "fler bilder kan själv klart maila bilder till er jag kan skicka med post " Vad fint, då tar jag lite bilder med post då? "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Länk bara 5000 zloty, vilket klipp "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.