|
Sida 88 av 253
|
|
|---|---|
|
Länk Stylad? Visst, med snöre som håller avgasröret! Undrar om det är original BMW tillbehör? Vorsprung durch freude am fahren |
|
Jesper von Wowern |
Tja... vad får man för 18:- ?? /Jesper von Wowern |
| Är Tazmanian devil motivet på huven styling eller sonderausstattung? Beträffande avgasuppbindningen så adderar den ett nytt formspråk och design-DNA till E30. Kul initiativ ;) | |
| förhoppningsvis får man mer än detta?..för 18 tusen =) | |
|
Länk Fan att man måste ta körkort i Sverige, ännu jobbigare är att komma på det efter bilköpet haha (Jag tror inte på storyn men men) lika roligt varje gång. BMW M-POWER |
|
|
Länk Tror inte den här annonsbilden eller texten är unik i dessa dagar, men rätt kul är den ju. Nån som vågar köpa den osedd? Snacka om grisen i säcken! =) |
|
|
Haha skön farsa. |
|
| Hahaha...Ahlgrens-bil??? Låter som farsan e less på att bilen tar plats =) | |
|
Den pappan hade humor.. Snopet att försöka dra till jobbet på morgonen! *lol* //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
| Länk | |
|
Länk Motor: Ja Härligt att det inte är snikmodellen med trampor om man skall köra blötsnö med vikplog :) |
|
| Hahaha...De låter som de skulle kunna bli jobbigt de =) | |
|
Länk |
|
|
Haha. Måste vara någon kompis eller något som skojar... Eller så är det sant och han tar bud på bilen... Jag ringde men det var upptaget. Beemoholist javisst! |
|
| Han fyller år idag så det är nog någon som har roligt =) | |
| Länk | |
|
En massa annonser med snötäckta bilar. Är folk för lata eller vad handlar det om?? Vorsprung durch freude am fahren |
|
FredricF |
Jag tror folk försöker vara roliga och orginella med dessa snötäckta bilar. Nåt som inte lyckas till 100% kanske.... /Fredric |
|
allt för att slippa skriva det klassiska tillägget "OBS ej min bil på bild, min är likdan fast blå" "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Länk de framstolarna borde tendera till att bli obekväma efter ett par mil...? "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.