|
Sida 84 av 253
|
|
|---|---|
|
Jo.. "lätt" ombyggd var nog fan ordet! *asgarv* //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Länk Länk Då ska vi se, hur var det här nu, grabben vill ha en R1 för att han blev av med kortet i september, och farsgubben vill ha plats i garaget..... Jag köper nog hellre bilen av pappan i sådana fall=P "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Han verkar ha fått fart på grabben i.a.f. Som i resten av världen, pengar är det enda som verkar kunna påverka ordentligt.. | |
|
Länk Jag tror inte ni fattar hur länge jag letat för att hitta denna bilen! ÄNTLIGEN! |
|
|
Detta måste vara den mest informativa annonsen jag sett! :) Vem vet, kanske nån raggare nappar och ringer ändå. Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Kanske det är det försvunna vita Opeln från Macken? | |
| ha ha den var bra.... | |
|
Länk Prisvärd bil! Och killen är inte omöjlig när det gäller priset... Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
"I stort sett allt har bytts på bilen, aldrig haft några problem med den" Får inte riktigt det att gå ihop. |
|
|
Länk Och DÄR kom den.. Saab/Spyker my ASS! //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
WOW! Sportkombi med 150 hk måste gå riktigt fort! O så får man lite Spyker på köpet! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Säljer han SAAB eller Spyker? Av någon anledning blev jag lite illamående av just den annonsen. Vet inte varför... Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
...och jag som trodde saab/spyker såg ut så här: Länk |
|
|
Man undrar vad som hänt här? Hade inte råd med avbetalningarna så sålde motorn.. Länk |
|
| Stöldgods, påbörjad slaktning? | |
| Ja det kan det ju vara men lite konstigt att den säljs av finansbolag | |
| Aha, så långt läste jag aldrig. Då låter ju din teori troligare, om det nu finns någon som blir så desperat :) | |
| Bra dragbil Länk | |
|
spacco: Vad då dragbil? |
|
|
Jag har då aldrig sett en e39 med lågväxel iaf=) Måste fungera perfekt att dra upp båten med! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.