|
Sida 82 av 253
|
|
|---|---|
|
Nyskick var det ja! Han hade ju humor iallafall. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
86:a med 7.000 mil...? ---- BMW CS #6212 |
|
| Länk | |
| Smakfullt "små-stylad"... | |
|
Jag ringde mahmud med den bmw 318 som ha gått 7000mil. frågade vad hur mycket han vill ha för bilen eftersom den kostade 3000kr hos en daniel i täby för 2 dagar sen samt om det finns dokumentation som bevisar att bilen har gått 7558mil. Det här fick jag till svar: - Ej mannen, du får inte köpa den bilen, ska inte sälja till dej, den bilen är för folk med cash. sök vidare. Sen la han på. Fan va jag älskar att göra affärer med mahmuds. LÄNGE LEVE KEBAB |
|
| BMW 318 -86 Bilen för mannen med cash! | |
|
Man får lite blandade känslor när man läser mahmods annons. Å ena sidan skriver han nyskick och 7000 mil vilket ju är fel och lögn. Å andra sidan har han satt in en närbild på rostskadan höger bak, alltså ingen skönmålning av bilen. Men till det kommer alefors telefonsamtal med honom. Slutsumman blir dessvärre att man får en del fördomar bekräftade, om jag så säger. /Erik |
|
|
Det mahmod kanske manade att bilen blir nyskick om man bakar mätaren ytterligare 7000 mil... Avställd (2009-05-26) o 6 tidigare ägare är en mirakel! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
119000:-??? Länk Radix omnium malorum est cupiditas |
|
|
Exakt var någonstans skulle den där likna en Testarossa? Riktigt hemsk skapelse som aldrig kommer inbringa några 119000.- Arbetet påbörjat 1991 säger ju en del om proffset som gjort det. Undrar om den andra "Ferrarin" är till salu också eller om det är den som ska in i garaget den dagen denna blir såld. |
|
FredricF |
Inredningen i Pontiac Fiero måste vara den i särklass fulaste ihop med gamla 80-tals Golf och andra WV. Det spelar sedan ingen roll vilken kaross man sätter på. Det blir i bästa fall som läppstift på en gris. /Fredric |
|
Här har säljaren fått till det: "Underbart vacker och sobert sportig kombination som både män och kvinnor älskar!" Länk /Erik |
|
| Hmm Har lite svårt att förstå vad som är till salu här: Länk | |
|
det kan vara en rad med vad som helst. dock indikerar dubbel a att det rör sig om en lång rad. Radix omnium malorum est cupiditas |
|
|
Murpz: En hemlig BMWmodell som aldrig togs i produktion utan döptes efter provföraren kanhända?:) Mvh Asken |
|
| =) Bortkastade annonspengar hursomhelst.. | |
| Och priset var ? Länk | |
FredricF |
Hmm. Är det inte lite skumt att annonsera ut en tyskreggad bil som dessutom står i Spanien i Sverige? Är det så svårt att sälja den att han måste annonserar överallt? /Fredric PS. Underbart vacker bil. Så snygga bilar görs inte längre, går väl inte med dagens krav på komfort, utrustning och säkerhet, kanske. |
|
Han skriver 40000 kr i pris men minst 11000 Euro i texten ?? Dessutom skriver han "Jag har" samt "Ägaren bor i Spanien" Med dom fel i språket som finns i annonsen känns den google-översatt från ett annat språk och inte skriven av en svensk eller utlandssvensk |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.