|
Sida 81 av 253
|
|
|---|---|
| Jahaa! Länk | |
|
Exilim.. den var ju... annorlunda.. *dunkar huvudet i väggen* //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
| Ollad TV Länk | |
|
Skulle tro att Johannes fyller år idag! =) M3 E30Länk |
|
|
Hur bär sig folk åt för att stava så in i bängen tokigt? T.ex. "allt fönkar på bilen" som det står i annonsen Exilim länkar till... /Erik |
|
|
Bromsslangen var av gummi, så den var bara "skadad". Länk |
|
|
Anders-72: den annonsen var väl OK? Han räknar ju upp en lång radda fel på bilen, så ingen kan väl tro att de får annat än en reservdelsbil. /Erik |
|
| Kan hålla med. Annonsen i sig var ju helt ok och ärlig. Det var väl snarare besiktningsprotokollet som var lite kul. Fem rostskadade saker och en sak som inte kunde rosta. Hade jag själv fått protokollet hade jag nog skrattat (eftersom gråta är tråkigare) :) | |
|
Länk Snygga bilder , sen ganska lustig formulering: "säkert finns mycket mera en bil att måste se med egna ögon stället att sitta och beskriva här" Ja att "sitta och beskriva här" när man ändå ska lägga in en annons är som bekant ganska onödigt. |
|
|
Exlim: Man undrar varför personen överhuvudtaget lägger ut en sådan bild Beemoholist javisst! |
|
|
Rolig om och seriös,, jag trodde det var ett skämt när jag såg bilden. Länk |
|
|
delorian: Vad coolt! Man skulle ta sig fram rätt bra tror jag i stockholms rusningstrafik =D Beemoholist javisst! |
|
|
PERFEKT pendlingsbil!! När Kebabräseredition E36 320´:n med M-packett glider ut mitt framför nosen på en så sätter man halva bandet i huven på vederbörande! :D:D //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Hastigt låsta bakhjul?? Länk |
|
|
"PERFEKT pendlingsbil!! När Kebabräseredition E36 320´:n med M-packett glider ut mitt framför nosen på en så sätter man halva bandet i huven på vederbörande! :D:D //amullo" Kör du själv SD-edition, eller? Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
haha. eller att man är på väg att få en parkeringsbot. P-lisan vågar nog inte lappa den bilen. Beemoholist javisst! |
|
| Lyckad rubrik..=) Man får väl mer på skroten.. Länk | |
|
Länk NYSKICK!!! Måste varit tråkigt för förste ägaren som fick ut en ny bil 86 som såg ut så här=) |
|
|
Vilken nolla, nyskick? Precis, jag hade då blivit kraftigt besviken att få en bil i det skicket som ny. Beemoholist javisst! |
|
|
Äntligen kommer bilen som är i nyskick och original KASSETTSPELARE vad väntar ni på Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.