|
Sida 8 av 253
|
|
|---|---|
|
"sommardäcken är på fäljar" Normalt sett brukar däcken sitta på fälgar! Förvisso, enligt SAOL, kan man skriva fälj. Iallafall på 1920-talet! :) |
|
| Den här är lite kul. Efter att ha missat dubbla konsonanter nio gånger, klämmer vi till med det på sista raden där det INTE skall vara så :)Länk | |
|
Distans nu grabbar... Husvagn till BMW: Länk :) |
|
|
Merca med den extremt ovanliga raka V6:an.. Länk |
|
|
Förutom "krokskadan" och div. små fel, tror jag det är en liten spricka i grenröret också... Länk |
|
| Fram var han bak och svart var han vit!Länk | |
|
Vaddå Monas Falafel? Killen hette Hassan, å det var en kebabvagn..... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Ang; kebaben... Han hade väl ingen bild på SIN kebabvagn varför han fick låna en annan bild (Monas)... Ungefär i stil med; "Det är inte min kebabvagn på bilden men min kebabvagn ser exakt likadan ut..." =) |
|
|
Vad säljer bäst Hassans Kebab Eller Monas Falafel? "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Nitrious: hehe... Och hur fan kan man skriva "bra omsättning" det är väl för fan en mobil vagn? Hade förstått om det var en pizzeria som fanns på en fast adress men detta är ju en vagn som man ska åka ut med Det är ungefär som att skriva "Husvagn till salu, sjöutsikt finns" |
|
|
Det är tack vare sådana där mobila vagnar som drog och vapen problemen sprids=P Om jag någonsin ska sälja en husvagn ska jag ta extra betalt för utsikten, jag lovar...=) "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
"Det är inte min kebabvagn på bilden men min kebabvagn ser exakt likadan ut..." =) Härlig iakttagelse! :) Håller med om att Monas Falafel låter mysigare än Hassans Kebab. Troligen sitter min fördomsfullhet i det undermedvetna.. |
|
|
Sjukdom? Kan det vara salmonella... El kniv, är det spanskt? Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
Den här tråden är helt sanslös! Nu drömmer jag t.o.m om den! I morse vaknade jag alldeles svettig av nedan mardröm; Tommy Körberg ringde mig och var skitsur pga vi gjorde narr av hans "barndomsvagn", egentligen vill han att hans vagn skulle heta judys falafel men istället blev det monas... Och om vi skulle fortsätta skriva om detta skulle denna, enligt honom, hemska nyhet komma ut... Jag har aldrig varit med om ngn sjukare (eller jo, kanske...) dröm och varför just tommy körberg? Men han växte väl upp i ronneby (dvs. EJ föddes) om jag inte minns helt fel..? |
|
|
haha, tvesolva, det är nog dags att lägga ner denna tråden nu=P "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Haha! Lägga ned!? Vad ska jag då leva på!? =) | |
|
Köpt dig en Stilad/stilad kalibra så klarar du dig nog, om du råkar ha en M3a värd 50k kan du byta bort den.... Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
"Opel kalibra silad " Silad? Uppåttjack eller neråttjack? Laddat in ett par rohypnol i luftintaget... Mitsubichi? Hur fasen kan man stava fel när det finns en helbild i annonsen ,på motorn med namnet på? Länk "Nu säljer min fina opel? -91" Vet han inte om den är till salu? |
|
|
"benzin noll? jag har satsat mycket på det" "nya batteri,nya balanserat." Hahaha, jag visste ej att man behövde balansera batterierna, men det tror jag att jag ska börja med, den kanske drar mindre ström då... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
"Hahaha, jag visste ej att man behövde balansera batterierna, men det tror jag att jag ska börja med, den kanske drar mindre ström då..." Jorå, helst skall batteriet balansera på kamaxeln, den överliggande då. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.