|
Sida 79 av 253
|
|
|---|---|
| Något som förvånar mig är att så många skriver "All utrustning" eller "Fullutrustad" i sina annonser när det inte stämmer. Tror aldrig jag sett en bil som haft precis all utrustning som gått att få. | |
| Välutrustad borde kanske användas istället. Men, men, de vill ju att annonsen ska skapa intresse. Värre är det när säljaren skriver "M-paket", och då ingår kanske bara framspoilern eller M-ratt. | |
| Jag har sett annonser där det står M-paket, fast det inte funnits någon M-utrustning alls. Tyvärr går vissa på det, men jag bryr mig inte ens om att läsa annonsen i de fallen... | |
|
Riktigt vänlig ton i annonsen. :) "Tänk dig för innan du skriver eller ringer!" Länk |
|
| Riktigt roligt länk erc. Mer än halva annonsen består ju av hot och uppmaningar att bara seriösa ska ringa. Sen har han lagt in den som 1:- bara för att komma överst bland billigast trots att han påpekar hur mycket bilen är värd och att han enbart vill ha seriösa bud. Man kanske skulle ringa honom och bjuda "2:-" så har man ju dubblat utgångspriset. Finns det verkligen någon som ringer på dessa "Intressekoll". | |
|
Som denna, är det M-ratten som är M-paket (endast manuell AC så då är det ju inte ACC - Automatic climate control): Länk Samma bil men ser ändå ganska olika ut: Länk Länk |
|
|
joz: vi alla på forumet borde skicka en mail med bud på 2kr till hotfulla personen.. Har redan skickat 7st från olika konton.. Inget svar än. |
|
| Bästa annonsbilden jag sett :). Länk | |
|
Undrar om taken är nedfälld? BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Länk Bra rubrik - nog skall du springa alltid... ---- BMW CS #6212 |
|
| andreas.a: Undrar om Dennis kör som en tjej? =) | |
|
Denna var rolig på ett lite sött sätt.. Visa denna för frugan! :) Länk //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
amullo lol :). Saxat ur annonsen: "ALARM SYSTEM Det piper om nån försöker ta sig in utan nyckel" RAIN SENSOR Den berättar om det regnar, om man skulle ha missat det... ON-BOARD COMPUTER Dock inte windows...(hahahaha) |
|
FredricF |
Mitt favoritargument: "Vid snabb affär kan ni få med min p-skiva från Sickla Köpcenter! " /Fredric |
|
amullo: Skön annons, verkar vara en tjej med charm och humor.. Beemoholist javisst! |
|
| Passande rubrik :) Länk | |
| Bra med snöplog på vintern. | |
|
Ska man ha husvagn ska man dra den med KLASS! Länk |
|
|
Sorry rätt länk följer Länk |
|
|
US : Jo, stämmer :) Beemoholist javisst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.