AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.745.075

Roliga annonser =)

Sida 78 av 253
Hmmm... inte helt fel faktiskt. Tycker endast att vingen är vulgär, annars skulle det vara ganska fräckt med en skärmbreddad E36...

Vorsprung durch freude am fahren
Två till v6:or Länk
Länk
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Precis, och en av dem har "exenon".

----
BMW CS #6212
Länk

Tveksamt hur attraktivt erbjudandet är när orsaken till försäljningen avslöjas direkt.

Länk

Visa användare
ProPro-medlem
212
Matsh
330e touring 2025
BMW CS #7169
Mellandags REA

90 % rabatt!

Länk

\Mats
To
1.223
Tommyv6
BMW E34 525IM 1993
BMW E34 520
Lite Off Topic: en kompis till mig skulle åka och köpa en bil ganska långt från sthlm.
Affären verkade bra, dom hade kommit överens om pris m.m.
Min kompis hade frågat ett flertal gånger om det var några fel på bilen, men säljaren sa att allt var ok.

Det var MASSOR av fel på bilen, den var helt slut (för många fel att skriva här)
Jag kan nämna att det vart ingen affär.

Vad tror folk? Att man inte märker att alla stötdämpare med mer med mer är slut?

Kraftigt dålig stil!!!

Beemoholist javisst!
FredricF
Tommyv6: Hade en liknande upplevelse för 5-6 år sedan när jag åkte 20+20 mil för att titta på en "fullutrustad" 540 E34. Den hade taklucka, AC (ej klima) och telefon. :-(
/Fredric
FredricF
Appropå tidigare inlägg:
Hur många "fullutrustade" BMW har ni sett?
Jag har ännu inte sett en enda med all möjlig extrautrustning orginalmonterad (t.ex. är både drag och backvarnare ovanligt). Men jag har sett massor av annonser som uppger att bilen är "fullutrustad".
/Fredric
Is
468
Ismo
735iA -87
Min E32 är fullutrustad enligt förra ägaren... nu när jag varit medlem här så kan jag konstatera att det är snikutrustad/standard

Stora färddatorn.. jaha, taklucka är väl standard, el-säten fram.. hittar faktiskt inte mer.
Kanske trasig växellåda extrautrustning?
Hur många är det som ringer på en sådan här annons egentligen? Jag själv hoppar den typen av annonser direkt.

Länk

"Pris:Bud

Och snälla ni som vill ha bilen men inga pengar har och ni som tror att bilen blir eran för 25k! slösa inte min och eran tid!!!"

Känns som att det är bättre att skriva ut vad man vill ha istället för en spydig kommentar av vad man inte accepterar för några bud. Nu beror ju mycket på skicket men rent generellt känns inte 25000 för en v70 -98 med över 20k mil på mätaren som något otroligt billigt så man undrar ju vad han tror att han ska få för bud på bilen.
Enligt bilpriser.se så är den värd ca 27.000, så puckot borde vara tacksam om han får 25.000 till slut.
FredricF
Ja jag vet inte mycket om priser på V70 2.5T-98 men här är en som vill ha 70k för sin (handlare, men i alla fall):
Länk

/Fredric
Sn
105
Snuttis
Opel Astra OPC -13
Man får ju 15k för inbytet haha.........
Is
468
Ismo
735iA -87
Ja med öppet filter är den värd 10.000kr..
Länk
Länk

Undrar om Thomas ska studera svenska ?
Eller kanske Thomas är från Danmark...
0045 är ju ett danskt nummer så tydligen en dansk då,
men "stenslag i fönstret frem" hade jag inte hört förut så alltid lär man sig något nytt :)
To
1.223
Tommyv6
BMW E34 525IM 1993
BMW E34 520
joz: jag håller med, gillar personligen ej sådana annonser.
Bud, men inga skambud... man måste ju veta prisnivån.
Dessutom vill man ju så att säga "pejla" prisnivån genom att förhandla sig fram.
Alla vill väl göra ett kap.

FredricF: Jo, många vill gärna säga fullutrustad, fast dom inte har det.

Beemoholist javisst!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.