|
Sida 77 av 253
|
|
|---|---|
|
Ja de har avbländbar backspegel redan då ! Manuell dock !! |
|
|
Inte dåligt med autopilot asså! :D Länk … 15&w=3 ny bes ABS AC auto pilot ny viter däck o sommer däck motor går bra o växl låda //Jesper |
|
|
"Jag har aldrig haft nått krångel med bilen." - från annonsen Nitrious länkade till, kanske inte är lögn. Killen köpte bilen 09-11-23 och det är ju inte helt otroligt att den fungerat bra i två veckor... |
|
|
Säljande annons med fina (?) bilder: Länk |
|
| Kors i taket! | |
|
Men det var en hel och fin cab på den.... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Vad kostar en ny cab till bilen? Bra pris annars väl? Beemoholist javisst! |
|
|
Vet att dte är fult att skratta åt de mindre förstående. Man jag kan inte låta bli. Snacka om missriktad energi. Länk |
|
|
haha killen är ibehov av en större bil Länk |
|
| haha, han är nog på utkik efter en buss tror jag! Han måste ha en väldigt stor familj :P | |
|
Alano: Dem är inte så praktiska som dem ser ut. Länk |
|
|
Länk |
|
FredricF |
Hmm priset är just sänkt 9 lakan och är "prutat och klart". Lite problem med trovärdigheten där..... (sen kan man undra varför man skulle betala extra mycket för en smaklöst stylad 328, men det finns väl alla sorter) /Fredric |
|
Vad är det för pundare som ägt denna: Länk Kolla kvd "Båda skärm kanter bak är kapade. Spår i båda bak däcken som skärmkanter har skurit in..." Länk |
|
| HAHAHA det var nog det värsta jag sett!!! haha, snälla kör den till skroten. | |
| Ja hoppas inte köparen "reparerar" den och skruvar bort en del av dom 34575 milen... men kommer väl snart på Blocket: "BMW 740, 20" fälgar, servicebok, fullutrustad, fint ex. 25t mil" | |
|
Finns närbilder på Länk |
|
| Ett riktigt fynd Länk | |
|
Om inte fälgarna passar bilen så får bilen passa fälgarna! Haha, jag har sett något liknande på en Merceders för några år sedan. Det gäller att ha koll på et när man handlar fälgar. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Det här drömmer alla om, eller? Länk If it works, don't fix it. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.